Як розвиватимуться пакувальні рішення у найближчому майбутньому? Яких інновацій варто очікувати, на які розробки будуть спрямовані інвестиції? На що звернути увагу, щоби не відстати від конкурентів? Сьогодні ми розповімо про кілька трендів розвитку ринку упаковки, які будуть основними швидше за все не лише у 2023 році, а й у наступні роки.
У той час, як світова політика боротьби з пластиковими відходами все більше набирає обертів, великі компанії змушені шукати різні рішення в упаковці, що використовує пластик. При цьому використання переробленого пластику в упаковках зараз значно перевищує обсяг його переробки. Тобто, спостерігається дефіцит уже переробленого пластику. Це дає поштовх до розвитку інших варіантів пакування.
Пінополістирол, легкий, піноподібний матеріал із пластику, що використовується для транспортування крихких предметів, а також у термоізоляційних коробках, все більше піддається критиці та заборонам у всьому світі. Однак, щоб відмовитися від нього, цей матеріал потрібно замінити на щось подібне, але безпечне для екології.
Останнім часом у новинах світу упаковки все більше почала з'являтися інформація про розробки у сфері біопластиків. Одна наукова лабораторія США зовсім недавно отримала навіть великий гранд на подібні розробки. Однак те, про що ми зараз хочемо розповісти – це навіть не біопластик, це зовсім новий матеріал, який у певних видах упаковки цілком здатний замінити собою пластик.
Вже досить довгий час виробники напоїв вирішують проблему групового пакування для різних паків. Традиційно паки з бляшанок і пластикових пляшок групують за допомогою термоплівки. Однак законодавство в Європі стає дедалі жорсткішим, а серед покупців зустрічається все більше прихильників екологічнішої упаковки. Обидва ці фактори змушують виробників шукати альтернативні рішення.
І неможливе – можливе! Особливо напередодні Нового року. Припускаємо, що саме так подумали засновники українського стартапу Releaf Paper, коли дізналися рішення Європейської комісії (ЄК) EIC Accelerator 2022, про те, що вони стали цьогорічними переможцями і отримують фінансування на суму 10 млн. євро для розвитку свого проекту.
Компанія Mondi не перестає дивувати своїми розробками у сфері використання паперу. Цього разу, працюючи на замовлення компанії Fresh!Packing, вони змогли створити сумку-холодильник для захисту та транспортування охолоджених чи заморожених товарів із магазину додому. І ця сумка зроблена повністю з паперу!