Пакети типу «Дой-Пак»

Завдяки своїм перевагам пакети Дой-Пак (doy-pack) набули широкого поширення в світі і їх популярність неухильно зростає.

Перше, що хотілося б відзначити - це мала питома вага пакета, як в порівнянні з матеріалом, що в нього пакують, так і зі своїм основним конкурентом скляною тарою. Через високу конкуренцію утриматися на ринку можуть тільки ті виробники, витрати яких нижче, тому легша упаковка- це серйозна логістична перевага.

Другою логістичною перевагою є те, що виготовлений з еластичного і дуже міцного матеріалу Дой-Пак значно краще заповнює обсяг, ніж тара зі скла або твердого пластика.

Упаковка в Дой-Пак - це відсутність втрат пов'язаних з боєм тари, що теж дає економію, так як виключає прямі втрати, так і втрати, викликані з поверненням зіпсованої продукції, що знаходиться поруч з розбитою тарою.

Пакет Дой-Пак дуже зручний як у виробництві і складуванні, так і у використанні. Його малий обсяг зменшує витрати на утилізацію.

Пакети Дой-Пак можуть мати найрізноманітнішу форму, можуть бути обладнані струнним замком zip-lock для можливості багаторазового використання. Можуть мати штуцер-дозатор, упаяний в пакет в різних місцях. Вони можуть мати отвори для підвішування або для перенесення в руках. Можуть мати насічку для полегшення розтину. Найбільш поширені дози 0,25 - 1 літр, але в Дой-Пак можна упаковувати і до 10 літрів. Пакети Дой-Пак виготовляються з найрізноманітніших матеріалів, які обирають залежно від того, від якого природного фактора необхідно захистити упакований матеріал, від вологи, сонячних променів та ін. Бувають навіть прозорі пакети Дой-Пак.

У Дой-Пак пакують рідкі і пастоподібні продукти: згущене молоко, соки, масла, миючі засоби, креми та багато іншого. З сухих продуктів, що пакуються в Дой-Пак найбільш поширені: кава, чай, харчові суміші, приправи, побутова хімія та інші порошки, і сипучі матеріали. Останнім часом в Дой-Пак почали пакувати і штучні продукти: сухофрукти, горіхи, заморожені продукти та ін.

Зразки: