Минулий тиждень зацікавив нас однією новиною. Дослідники з Індійського технологічного інституту Руркі змогли створити їстівні трубочки для напоїв. Так-так, ті самі, які були одноразовими пластиковими (заборонені в багатьох країнах), а тепер стали паперовими (зовсім не за відчуттями).

Все частіше косметичні бренди пропонують своїм клієнтам різні види косметики в багаторазовій упаковці та, відповідно, дешевші запаски до них. На цей раз подібною новиною порадував нас німецький бренд K-beauty Yepoda.

Ні для кого не таємниця, що пластикова упаковка настільки глибоко увійшла до нашого життя, що відмовитися від неї практично не реально. І так, багато розробок направлено на заміну первинного пластику папером або біопластиком, багато досліджень проводяться для циклічного використання пластиків, але сотні тонн його щомісяця потрапляють на звалища.

Досить часто таким зручним для використання чайним пакетикам потрібна додаткова упаковка у вигляді пакетика-саші. Він захищає тонкий чайний пакетик від зовнішнього механічного та фізичного впливу та одночасно зберігає властивості та аромат чаю. Тому вимоги до матеріалу для зовнішнього, захисного пакування досить високі.

Проблема етикеток, що заважають переробці пластикової упаковки, наразі постала досить гостро. Адже навіть якщо сама упаковка виготовлена ​​з мономатеріалу і 100% підлягає переробці, попередньо потрібно прибрати з неї етикетку. З'являються водорозчинні клеї, плівки для етикеток з того ж матеріалу, але все це не полегшує процес підготовки пластику до переробки.

Parfums Christian Dior стає першою компанією в косметичній індустрії, яка почала використовувати для своєї первинної упаковки полімер PEF повністю рослинного походження. Це стало результатом трирічної співпраці з компанією Avantium, яка власне і розробила цей полімер під назвою Releaf.

Так, про подібні рішення ми вже неодноразово писали. І, можливо, ще неодноразово напишемо. Всі вони начебто схожі, але кожне по-своєму унікальне. А ще різні виробники – різна специфіка застосування, різний рівень бар'єрних властивостей, різні ціни та умови придбання, нарешті.