Є досить багато сфер бізнесу, в яких використовуються картонні заготовки для збирання коробок. І найчастіше потім ці заготівлі збираються співробітниками компаній вручну. На що витрачається чимало часу. І ось британська компанія Macfarlane Packaging розробила систему, що дозволяє зібрати коробку у два рухи руки.

Так вийшло, що цього місяця найцікавіші новинки у сфері пакування пов'язані саме з папером. Ми так спеціально не підбирали. Але ось уже третю новину поспіль пишемо саме про можливості заміщення паперовою упаковкою традиційних пластикових варіантів.

Власне, не робитимемо інтригу – сама новина вже у заголовку. Нам залишається лише доповнити її подробицями та деталями. А почалося все із співпраці двох компаній: UPM Specialty Papers та Henkel.

Усі тенденції розвитку пакувального ринку протягом останніх років чітко показують два глобальні напрямки: на переробку та повну циклічність використання пластику в упаковці та на його заміну іншими матеріалами, де це можливо. На виставці Interpack 2023, що пройшла в Дюссельдорфі, було представлено досить багато різноманітних рішень щодо заміни пластиків в упаковці. Про один із них ми й хочемо розповісти докладніше.

Пластикова упаковка є одним із лідерів за ступенем забруднення навколишнього середовища. З цієї причини кілька років тому цивілізовані країни взяли курс на заміну полімерної упаковки на біорозкладні види матеріалів, папір, картон тощо. Ми ж, слідуючи стратегії не відставати від вимог ринку, продовжуємо розширювати асортимент техніки з виробництва екологічної упаковки.

AR-технології чи віртуальна реальність давно вже увійшли до маркетингових кампаній брендів, у нас в Україні зокрема. Однак найчастіше ці розробки спрямовані на рекламні кампанії для дітей та під дітей.

Британська компанія Morrama у співпраці з шанхайським виробником PPK виводять на ринок принципово нове багаторазове впакування для декоративної косметики, такої як помада, крем, тіні. У чому відмінність від існуючих варіантів? Розглянемо докладніше.