Етикетка - те, що привертає нашу увагу до продукту, що несе максимум інформації про нього, при мінімумі місця, що служить для впізнавання товару та бренду. Скільки зусиль докладають дизайнери, щоби розробити вдалу етикетку. І зараз компанія Baralan відкриває перед ними нові можливості.
Американська корпорація Keurig Dr Pepper, один із найбільших виробників напоїв у світі, представила свою новітню розробку на ринку кави. Це капсула з кавою K-Rounds, яка не містить пластику або алюмінію, і система заварювання цих капсул - Keurig Alta.
На ринку упаковки Євросоюзу з'являється все більше різних варіантів пакувальних матеріалів, максимально придатних для вторинної переробки. Безперечно, насамперед це пов'язано з посиленням законодавчих норм та розробкою Регламенту з упаковки та пакувальних відходів, щодо правил якого вже розгорілося чимало суперечок.
Днями компанія Aptar Closures представила нову, дуже зручну кришку для косметичних засобів, засобів особистої гігієни та побутової хімії. Це кришка з так званим замикаючим диском. Вона цілком придатна для повторної переробки. І призначена насамперед для використання у електронній комерції.
Розробка, про яку ми зараз розповімо, вже не нова, але однозначно варта уваги. Насамперед через все більшу кількість практичних випробувань і можливостей застосування, що розширюються.
Гнучкі пластики, що використовуються для виробництва пакувальних пакетів - одна з найбільших екологічних проблем. Це пластик, який ніяк не переробляється і згубно діє на будь-яку екосистему, потрапляючи в неї. На жаль, замінити його у багатьох сферах використання вкрай складно чи дуже дорого. Однак нові розробки додають оптимізму.
Транспортування та зберігання на складах великої кількості товарів найчастіше пов'язане з їх палетуванням та обмоткою величезними обсягами плівки для стійкості та безпеки. Використання плівки несе за собою чимало незручностей і абсолютно не екологічне, але є неминучим злом. Точніше, було донедавна.