Точніше, не зовсім з паперу, а із сухого формованого волокна. Серійне виробництво поки що не запущене, але його запуск заплановано вже зовсім скоро. Докладніше про це, а також про компанії, які впроваджують цю розробку в реальність, ми зараз і розповімо.
Бажаєте привернути увагу покупців до свого продукту? Бажаєте виділитися на фоні конкурентів чи підкреслити свою унікальність? Бажаєте, щоб ваш продукт купили та запам'ятали? Одне з вирішень цієї проблеми, особливо напередодні різдвяних та новорічних свят, - етикетка, що світиться.
Сьогодні ми розповімо про нове поняття, що починає зустрічатися в інформаційному просторі пакувальної промисловості. Нове, та не зовсім нове. Пам'ятаєте, порівняно недавно ми писали про використання qr-кодів у дизайні упаковки. Тоді ми коротко розповіли про можливості цієї технології. Зараз поговоримо про це детальніше.
Виробники, та й звичайні покупці, давно знають, що йогурти з пробіотиками у складі – це корисні, але дуже примхливі у зберіганні продукти. Виробники знають ще й те, що ці продукти дуже вимогливі до упаковки та умов фасування. Саме тому традиційною упаковкою для них вважається пластик, а зберігати їх можна лише в холодильнику та дуже недовгий термін.
Як наші читачі змогли помітити, останні два-три роки загальні тенденції розвитку пакувальної промисловості спрямовані на суттєве зменшення, а де можна і на відмову від пластикових упаковок. Все більший розвиток отримують упаковки з біорозкладних-компостованих пластиків або з паперових волокон.
Хочете запустити нову лінійку продукту або маєте намір отримати грант та почати виробництво, плануєте упаковувати продукт у більш куповане та функціональне пакування, можливо хочете фасувати щоб менше було пилу або працівники не тягали важкі мішки… та і в загалі, щоб все було гарно?
Компанія Morrama розробила для британського стартапу Wild, що виробляє засоби догляду за тілом, цікаве екологічне рішення для пакування гелів для душу. Це стильний багаторазовий футляр, який міститься змінний блок з гелем.