Найбільша британська мережа супермаркетів Tesco звернулася до виробників зубної пасти з цікавою ініціативою – усунути картонні коробки з упаковки зубної пасти. Поки що це пілотний проект, який діє у магазинах мережі на території Великобританії.

До нас часто звертаються з питаннями щодо правильного вибору обладнання. Адже варіантів так багато і недосвідченій людині не просто розібратися в нюансах і відразу зрозуміти, яке саме обладнання підійде для упаковки саме його продукту. Тому ми вирішили випустити цикл статей, де розповімо, яке обладнання застосовується для пакування різних продуктів.

Так-так, Ви все правильно прочитали. А вся справа в новітній розробці швейцарської компанії Migros, яка представила на ринок CoffeeB або Coffee Ball. Це маленька кулька пресованої кави, яка покрита тільки захисним шаром Delica, запатентованим у всьому світі.

Одним із піонерів на ринку компостованих плівок є американська компанія EcoPackables, яка виходить на ринок з черговою розробкою – компостованими плівками на основі суміші кавових відходів з полімолочною кислотою (PLA).

Використання в упаковці замість первинного пластику рослинного полімеру поліетиленфураноату (PEF), що повністю переробляється, набирає обертів. Тепер цей матеріал використовуватиметься для пакування продукції компанії LVMH Group (Moët Hennessy Louis Vuitton).

Поки два гіганти, Paboco і Pulpex, працюють над стійким складом і покриттям для пляшок, виготовлених повністю з паперового волокна і мають відповідні захисні властивості, щоб служити упаковкою для різних, можливо хімічно активних продуктів, британський виробник джину Greenall's, виводить на ринок рішення просте та елегантне.

Не секрет, що в Європі молочна продукція, а особливо сири, є окремою категорією продуктів харчування, як з підвищеною складністю зберігання, так і зі стабільно високими цінами на неї. Також не секрет, що виробництво сирів – процес не швидкий, після нього залишається багато сироватки, яка є відходами.