Міжнародна компанія Sirane нещодавно представила на ринку свою нову розробку – бар'єрний папір для пакування вершкового масла без додавання пластику.
Подібну інновацію, а саме стаканчики, що саморозділяються, які так часто використовують для пакування йогуртів і сметани, пропонує один з лідерів європейського пакувального ринку компанія Greiner Packaging.
Ну що може бути краще: випив стаканчик кави, потім ним же закусив і пішов далі у справах? Відразу й pбадьорився і підкріпився. Причому це вже не фантастика. Такий проект існує та готується до масового запуску.
Ми вже писали раніше про посилення законодавства, спрямованого на боротьбу з одноразовими пластиками у Європі. Багато країн запровадили додаткові податки на одноразові пластикові форми для пакування продуктів харчування, деякі заборонили їх використання. Все це змушує виробників пакувальних рішень шукати альтернативні матеріали для пакування.
Ми вже розповідали про унікальний український стартап Releaf Paper – виробника паперу з опалого листя. І продовжуємо стежити за його здобутками.
Європейська комісія пропонує впровадження цифрових паспортів продукції (DPP) як інструменту забезпечення прозорості та циклічності. Подробиці проекту постанови будуть опубліковані у грудні цього року, а на прийняття очікують у 2024 році. Після набуття чинності ухвали, будь-яка компанія, яка бажає продавати свою продукцію в ЄС (у тому числі через інтернет), повинна дотримуватись її вимог.
Точніше, не зовсім з паперу, а із сухого формованого волокна. Серійне виробництво поки що не запущене, але його запуск заплановано вже зовсім скоро. Докладніше про це, а також про компанії, які впроваджують цю розробку в реальність, ми зараз і розповімо.