Саме під таким гаслом вивела на ринок нові багаторазові пляшки норвезька компанія Aquafigure. Спільно з Berry Global Group вона розробила цікаве рішення для дизайну пляшок, спрямоване насамперед на популяризацію вживання води дітьми та підлітками.

Суть полягає у наступному. У наборі з багаторазовою пляшкою для води об'ємом 330 мл додаються спеціальні картки із тематичними зображеннями. Під час занурення картки у пляшку з водою виходить ефект 3D зображення. Картки змінні, зроблені із пластику. Спеціальний дизайн пляшок дозволяє легко вставляти та замінювати ці картки разом зі зміною смаків споживача. Точні виміри гарантують, що картка залишається на своєму місці у пляшці незалежно від того, як тримати останню.

У продажу є як набори, до яких входять пляшка з кришкою та 6 карток, так і пляшки з однією карткою. Крім того, картки та кришки для пляшок можна докупити окремо. А тематика картинок дуже широка: тут і різні тварини, казкові істоти, футбольні клуби, динозаври, смайлики, тощо.

Варто зазначити, що бренд Aquafigure, запущений в Норвегії тільки в 2023 році, став брендом багаторазових контейнерів для напоїв, що найбільш швидко продається, обігнавши основних конкурентів, які багато років працювали на цьому ринку.

Використані матеріали сайтів aquafigure.com, berryglobal.com.