Сучасні діти мало п'ють воду. Особливо це стосується країн ЄС та Північної Америки. На цю проблему вже неодноразово звертали увагу лікарі, але спроби батьків змусити дітей пити саме воду і в достатній для здоров'я кількості найчастіше зазнають невдачі. Тому не дивно, що виробники також підключилися до вирішення цієї проблеми.

Ідея з маркуванням продукції лазером вже деякий час буквально витає у повітрі. Декілька компаній заявляють про проведення розробок технологій, що дозволяють наносити лазерне маркування в промислових масштабах. Першою це вдалося зробити компанії LasX.

Упаковку для косметичних засобів можна назвати чи не найскладнішою сферою упаковки. Вона повинна захищати косметику від впливу навколишнього середовища, не вступати в жодні реакції з товаром і водночас має бути привабливою, а найчастіше й мати преміальний вигляд. Тим не менш, нове законодавство ЄС щодо упаковки зачіпає абсолютно всі компанії, включаючи косметичні бренди. Отже останні змушені шукати альтернативні варіанти упаковок.

Ми вже не раз писали про бар'єрні покриття, але тема не втрачає своєї актуальності. Адже саме бар'єрне покриття на основі пластику часто сильно ускладнює або унеможливлює переробку паперових упаковок. Британська компанія Xampla пропонує свій варіант вирішення проблеми.

Не секрет, що продукти харчування, що продаються у свіжому вигляді, вимагають не тільки особливих умов зберігання, але й особливих умов упаковки. І зробити упаковку, що переробляється, для таких продуктів не найпростіше завдання.

Чи замислювалися ви, чому стаканчики для сметани, йогурту, десертів, тощо круглої форми? А можливо варто зробити по-іншому? Чи дадуть зміни якісь переваги? Не спробуєш – не дізнаєшся. І в компанії Greiner Packaging наважилися спробувати.

Оптові продажі фруктів та овочів та їх подальше перевезення на великі відстані завжди пов'язані з ризиками втрати якості продукту. І особливо це стосується ніжних ягід, таких як малина, полуниця, лохина тощо. Найчастіше їх транспортування здійснюється в рефрижераторах, але і це не гарантує повну безпеку продукту, а також істотно відбивається на його вартості.