При проведенні рекламних компаній багато виробників не дають повної інформації про продукт у рекламі. І це не брехня. Просто про щось замовчують або ця інформація «не вміщається» у рекламний формат. Однак тепер подібне замовчування карається – прецедент створено.

Ні для кого не секрет, що упаковка вантажів на палетах у стрейч плівку – найзвичніший та економічніший спосіб для їх транспортування. Але біда – стрейч плівки не переробляються. Отже вже не підходять для роботи компаній, які продають товари в ЄС (згідно з прийнятим нещодавно Регламентом про упаковку та пакувальні відходи). Але попит народжує пропозицію. Так сталося й зараз.

Відразу уточнимо, що мова піде про промислові коноплі. І про те, як одна з великих європейських компаній у партнерстві з українською компанією пропонують реальну альтернативу целюлозної продукції, що масштабується, не з дерев.

Ми вже втомилися дивуватися новинам зі світу упаковки. Практично кожна з них руйнує якісь шаблони для визначення оптимальної упаковки для того чи іншого виду товару. Ось і ця новина викликає скоріше подив та здивування, а вже потім замилування.

Цікаву розробку представила минулого тижня невелика британська компанія Mighty Mouthcare. Вони виставили на замовлення багаторазові диспенсери для зубної пасти і змінні блоки для них з пастою. У чому інтерес?

Починається весняно-літній сезон, коли хочеться поніжитися на теплому сонечку. Але вже зовсім скоро сонечко з приємно теплого перетворитися на відверто обпікаюче. Це означає, що настане час сонцезахисних кремів. І всі ми пам'ятаємо не дуже приємне відчуття масних рук після нанесення крему. А якщо довкола ще й піщаний пляж…

Не секрет, що після невеликих однодозових упаковок залишається дуже багато пластикового сміття. Через розмір таку упаковку складніше збирати і утилізувати, а ще маленький розмір створює ілюзію, що це не «критичне» сміття. Але коли накопичується багато маленьких упаковок, це стає вже великою проблемою.