Ми вже писали про спроби представити на ринок різні варіанти компостованих капсул для кофемашин. Але, мабуть, жоден із цих проектів не вийшов на достатній рівень масштабованості у поєднанні з екологічною ефективністю, щоб набути широкого поширення. Проте проблема великої кількості використаних кавових капсул залишалася, а отже мало з'явитися і рішення.

За всієї різноманітності розробок для екологізації упаковок саше і стіки залишаються великою проблемою як для виробників, так і для переробних компаній. Складна шарувата структура плівок для саше, їхній маленький розмір і залишкове забруднення продуктом роблять подальшу переробку цих пакетиків практично неможливою. І як наслідок більша їх частина потрапляє в сміття.

Плівка для вакуумного пакування харчових продуктів досі залишається проблемним місцем для подальшої переробки. Занадто багатьом критеріям вона має відповідати. Однак, можливо, на ринку вже зовсім скоро з'явиться рішення і для цього виду упаковки.

При проведенні рекламних компаній багато виробників не дають повної інформації про продукт у рекламі. І це не брехня. Просто про щось замовчують або ця інформація «не вміщається» у рекламний формат. Однак тепер подібне замовчування карається – прецедент створено.

Ні для кого не секрет, що упаковка вантажів на палетах у стрейч плівку – найзвичніший та економічніший спосіб для їх транспортування. Але біда – стрейч плівки не переробляються. Отже вже не підходять для роботи компаній, які продають товари в ЄС (згідно з прийнятим нещодавно Регламентом про упаковку та пакувальні відходи). Але попит народжує пропозицію. Так сталося й зараз.

Відразу уточнимо, що мова піде про промислові коноплі. І про те, як одна з великих європейських компаній у партнерстві з українською компанією пропонують реальну альтернативу целюлозної продукції, що масштабується, не з дерев.

Ми вже втомилися дивуватися новинам зі світу упаковки. Практично кожна з них руйнує якісь шаблони для визначення оптимальної упаковки для того чи іншого виду товару. Ось і ця новина викликає скоріше подив та здивування, а вже потім замилування.