Ну що може бути краще: випив стаканчик кави, потім ним же закусив і пішов далі у справах? Відразу й pбадьорився і підкріпився. Причому це вже не фантастика. Такий проект існує та готується до масового запуску.
Ми вже писали раніше про посилення законодавства, спрямованого на боротьбу з одноразовими пластиками у Європі. Багато країн запровадили додаткові податки на одноразові пластикові форми для пакування продуктів харчування, деякі заборонили їх використання. Все це змушує виробників пакувальних рішень шукати альтернативні матеріали для пакування.
Ми вже розповідали про унікальний український стартап Releaf Paper – виробника паперу з опалого листя. І продовжуємо стежити за його здобутками.
Європейська комісія пропонує впровадження цифрових паспортів продукції (DPP) як інструменту забезпечення прозорості та циклічності. Подробиці проекту постанови будуть опубліковані у грудні цього року, а на прийняття очікують у 2024 році. Після набуття чинності ухвали, будь-яка компанія, яка бажає продавати свою продукцію в ЄС (у тому числі через інтернет), повинна дотримуватись її вимог.
Точніше, не зовсім з паперу, а із сухого формованого волокна. Серійне виробництво поки що не запущене, але його запуск заплановано вже зовсім скоро. Докладніше про це, а також про компанії, які впроваджують цю розробку в реальність, ми зараз і розповімо.
Бажаєте привернути увагу покупців до свого продукту? Бажаєте виділитися на фоні конкурентів чи підкреслити свою унікальність? Бажаєте, щоб ваш продукт купили та запам'ятали? Одне з вирішень цієї проблеми, особливо напередодні різдвяних та новорічних свят, - етикетка, що світиться.
Сьогодні ми розповімо про нове поняття, що починає зустрічатися в інформаційному просторі пакувальної промисловості. Нове, та не зовсім нове. Пам'ятаєте, порівняно недавно ми писали про використання qr-кодів у дизайні упаковки. Тоді ми коротко розповіли про можливості цієї технології. Зараз поговоримо про це детальніше.