Саме таке питання виникає після прочитання стрічок новин по упаковці за останній час. Ми вже неодноразово писали про нові розробки компанії PulPac зі своїми партнерами. І щоразу з'являються нові варіанти упаковки з сухого формованого волокна.
Зовсім недавно ми писали про пілотну партію Baileys, випущену у пляшках з такого волокна, тобто, по суті, у пляшках з паперу. Зараз у подібних пляшках виходить пілотна партія віскі Johnnie Walker Black Label. Поки що її розподілять між кількома фірмовими барами. Але, як ми знаємо, за кожним успішним пілотом стоїть масштабування.
Саме їм зараз вже і почали займатися фахівці PulPac спільно з PA Consulting та Optima. Співпраця стосується розробки спеціального обладнання, яке б дозволило вивести використання сухого формованого волокна на рівень промислових масштабів. І йдеться не тільки про пляшки з нього, а й про кавові капсули та блістерну упаковку, розробки за якими вигідні тільки при подальшому виробництві у великих обсягах.
Причому PulPac не єдина компанія, яка зацікавлена в сухому формованому волокні. Bayer і PAPACKS також розробляють упаковку, що біорозкладається, на основі волокон для деяких своїх брендів, використовуючи технологію формованої целюлози і покриття на рослинній основі. А Huhtamaki раніше об'єднали зусилля з Nestlé для виробництва біорозкладних у домашніх умовах кавових капсул на паперовій основі.
Використані матеріали сайтів pulpac.com, packagingeurope.com.