Або принаймні намагається це зробити. І поки що тільки для одного продукту. І лише на кількох ринках. Але про все докладніше.

Отже, йдеться про нові стаканчики для морозива McFlurry, в яких тепер за конструкцією не передбачена можливість одягнути звичну пластикову кришку. Натомість стаканчики обладнані спеціальними клапанами, що дозволяють закрити більшу частину верхньої поверхні та захистити морозиво. Щоправда, це не захищає морозиво від самих клапанів, які легко можуть торкнутися продукту. І судячи з коротких відео в мережі, таке часто відбувається.

Взагалі в нас склалося досить суперечливо враження від нововведення. З одного боку – це справді крок уперед зі скорочення використання пластику таким гігантом як McDonald's. І таке прагнення гідне всіляких похвал. З іншого боку, конструктивне рішення має свої недоліки, не надто зручне та не повністю виконує функції захисту продукту. Нарешті, на даний момент нові стаканчики використовуються лише у США, Канаді та Індонезії. І чи вони отримають подальше поширення на весь світ – питання. Чи не виявиться нововведення лише черговою рекламною акцією, яка декларує політику стійкості компанії, але не набула масштабного поширення, питаємо ми себе.

Використані матеріали сайту packaginginsights.com.