Цього місяця нестандартними рішеннями у виробництві та упаковці своїх товарів продовжують дивувати косметичні компанії. Минулої нашої статті ми писали про перехід компанії P&G на виробництво твердих шампунів по лініях основних брендів. Наступною нас радує французька компанія Pierre Fabre, на замовлення якої було розроблено Eco-pack для пакування зубної пасти.

На що може піти компанія для скорочення пластику, що використовується в упаковці? P&G заради цього практично змінює концепцію та філософію всього виробництва шампунів та кондиціонерів, виступаючи глобальним першопрохідцем та інноватором.

Компанія LanzaTech за підтримки та фінансування компанії Danone розробила технологію перетворення викидів, що містять вуглець, від металургійних заводів або газифікованих відходів біомаси в моноетиленгліколь (МЕГ), що є ключовим складником для ПЕТ, смоли, волокон і пляшок.

Водостійкий папір – це інновація чи ні? Начебто так званий «промаслений папір» та його різновиди використовують давно і успішно. Проте, лідер на ринку паперової упаковки, компанія Smurfit Kappa, зовсім недавно з гордістю анонсувала вихід своєї останньої інновації – водостійкого паперу AquaStop™. У чому особливості?

JOHNSON’S Baby представив нові еко-упаковки для кількох своїх продуктів – картонні паки з пластиковою кришкою на заміну традиційної пластикової пляшки. Ці паки представляють собою так звані «запаски» для поповнення вже куплених споживачами засобів JOHNSON’S Baby в пластику.

Компанія ALPLA Group, що спеціалізується на різноманітних пакувальних рішеннях, спільно з одним із найбільших австрійських постачальників мінеральних вод Vöslauer, представили на ринок багаторазову пластикову пляшку для напоїв. Наразі така пляшка ємністю 1 літр вже надійшла у продаж у магазинах Австрії.

Компанія Huhtamaki представила на ринку свою нову розробку, що дозволяє відмовитись від використання алюмінієвих плівок при виробництві блістерів. Отримуваний блістер виготовляється з мономатеріалу ПЕТ та повністю придатний для переробки.