Напевно, дуже багато покупців, які відповідально ставляться до питань екології і намагаються мінімізувати свої пластикові відходи, запитували себе: що ж робити з упаковкою хліба? Чому ніхто не намагається зменшити цю величезну кількість пластикових пакетів, в які упаковують хліб і які потім йдуть на звалища?

Досить незвичайну ініціативу запускають у Франції. З початку цього року в багатьох точках роздрібної торгівлі спиртними напоями покупцям буде запропоновано придбати деякі преміальні напої La Maison du Whisky на розлив.

Що цікавого з'явилося на ринку упаковки у році, що минає? Які тенденції він заклав на наступний рік? Якими новинками та розробками нас порадував? Давайте згадаємо.

Міжнародна компанія Sirane нещодавно представила на ринку свою нову розробку – бар'єрний папір для пакування вершкового масла без додавання пластику.

Подібну інновацію, а саме стаканчики, що саморозділяються, які так часто використовують для пакування йогуртів і сметани, пропонує один з лідерів європейського пакувального ринку компанія Greiner Packaging.

Ну що може бути краще: випив стаканчик кави, потім ним же закусив і пішов далі у справах? Відразу й pбадьорився і підкріпився. Причому це вже не фантастика. Такий проект існує та готується до масового запуску.

Ми вже писали раніше про посилення законодавства, спрямованого на боротьбу з одноразовими пластиками у Європі. Багато країн запровадили додаткові податки на одноразові пластикові форми для пакування продуктів харчування, деякі заборонили їх використання. Все це змушує виробників пакувальних рішень шукати альтернативні матеріали для пакування.