Так вийшло, що цього місяця найцікавіші новинки у сфері пакування пов'язані саме з папером. Ми так спеціально не підбирали. Але ось уже третю новину поспіль пишемо саме про можливості заміщення паперовою упаковкою традиційних пластикових варіантів.

Власне, не робитимемо інтригу – сама новина вже у заголовку. Нам залишається лише доповнити її подробицями та деталями. А почалося все із співпраці двох компаній: UPM Specialty Papers та Henkel.

Усі тенденції розвитку пакувального ринку протягом останніх років чітко показують два глобальні напрямки: на переробку та повну циклічність використання пластику в упаковці та на його заміну іншими матеріалами, де це можливо. На виставці Interpack 2023, що пройшла в Дюссельдорфі, було представлено досить багато різноманітних рішень щодо заміни пластиків в упаковці. Про один із них ми й хочемо розповісти докладніше.

AR-технології чи віртуальна реальність давно вже увійшли до маркетингових кампаній брендів, у нас в Україні зокрема. Однак найчастіше ці розробки спрямовані на рекламні кампанії для дітей та під дітей.

Британська компанія Morrama у співпраці з шанхайським виробником PPK виводять на ринок принципово нове багаторазове впакування для декоративної косметики, такої як помада, крем, тіні. У чому відмінність від існуючих варіантів? Розглянемо докладніше.

Картонна коробка як упаковка для пральних засобів – що тут нового, скажите ви. Ми вже проходили пральні порошки у картонних коробках, це не нове. Це так, але не зовсім так, відповімо ми. Адже зараз йтиметься не про порошок, а про рідкі засоби для прання.

Як розвиватимуться пакувальні рішення у найближчому майбутньому? Яких інновацій варто очікувати, на які розробки будуть спрямовані інвестиції? На що звернути увагу, щоби не відстати від конкурентів? Сьогодні ми розповімо про кілька трендів розвитку ринку упаковки, які будуть основними швидше за все не лише у 2023 році, а й у наступні роки.