Здається, який може бути зв'язок між малюнком та запахом? Вони звертаються до різних органів почуттів і роблять це по-різному. Однак, як нещодавно з'ясувалося, зв'язок набагато сильніший, ніж може здатися на перший погляд.

Міжнародний журнал досліджень у галузі маркетингу нещодавно опублікував статтю з результатами досить цікавого дослідження. Виявляється, наш мозок здатний інтерпретувати зображення, пов'язуючи його із запахом того, що зображено. Так, бачачи зображення троянди ми підсвідомо асоціюємо його з ароматом троянд і воно викликає у нас більше позитивних емоцій, ніж, наприклад, зображення соняшникової квітки. Дослідники пропонують використовувати цей феномен як маркетинговий хід для розробки дизайну упаковки.

У ході експериментів виявилося, що серед двох різновидів рідкого мила з фруктовим ароматом споживач вибирав для покупки саме той варіант, на упаковці якого були зображення, що відповідали аромату. Більше того, довели, що зображення предметів, що неприємно пахнуть, наприклад попільнички, на упаковках освіжувачів повітря швидше відштовхують споживача від покупки.

Таким чином, картинка предмета, що асоціюється в нашому мозку з певним ароматом, розміщена на упаковці товару і що, певною мірою, відповідає вмісту упаковки, здатна стати додатковим стимулом для вибору серед інших аналогічних товарів.

Використані матеріали сайту packaginginsights.com.