Сьогодні ми розповімо про нове поняття, що починає зустрічатися в інформаційному просторі пакувальної промисловості. Нове, та не зовсім нове. Пам'ятаєте, порівняно недавно ми писали про використання qr-кодів у дизайні упаковки. Тоді ми коротко розповіли про можливості цієї технології. Зараз поговоримо про це детальніше.

Виробники, та й звичайні покупці, давно знають, що йогурти з пробіотиками у складі – це корисні, але дуже примхливі у зберіганні продукти. Виробники знають ще й те, що ці продукти дуже вимогливі до упаковки та умов фасування. Саме тому традиційною упаковкою для них вважається пластик, а зберігати їх можна лише в холодильнику та дуже недовгий термін.

Як наші читачі змогли помітити, останні два-три роки загальні тенденції розвитку пакувальної промисловості спрямовані на суттєве зменшення, а де можна і на відмову від пластикових упаковок. Все більший розвиток отримують упаковки з біорозкладних-компостованих пластиків або з паперових волокон.

Компанія Morrama розробила для британського стартапу Wild, що виробляє засоби догляду за тілом, цікаве екологічне рішення для пакування гелів для душу. Це стильний багаторазовий футляр, який міститься змінний блок з гелем.

Нещодавно дослідники з Вашингтонського університету розповіли про свою новітню розробку – біопластик зі спіруліни. І при тому, що подібні дослідження проводилися і раніше і не дійшли до кінцевого виробництва, нове виглядає дуже перспективним.

Дуже багато всесвітньо відомих компаній змінюють для своїх товарів пластикову упаковку на паперову, яка придатна для подальшої переробки та використання. Продукти харчування не стають винятком.

Дедалі більше брендових компаній розміщує на своїх упаковках QR-код. На тему користі переходу покупця за цим кодом на цільовий ресурс будь-який маркетолог може прочитати багатогодинну лекцію. Однак, як залучити покупця, зацікавити його настільки, щоб він пройшов за посиланням?