Поки щоправда тільки з пляшок Sprite та Sprite Zero і в рамках пілотного проекту, але, можна сказати, початок покладено. І це на тлі посилення вимог щодо обсягу інформації, який продавець має повідомити покупцю про товар.

На даний момент PET є матеріалом, що найбільш широко використовується для пакування напоїв. І хоча багато говориться про його подальшу переробку та циклічність, навіть у Європі реальний відсоток PET, що переробляється, дуже малий у порівнянні з його використанням. А про забруднення мікропластиками не говорить зараз тільки лінивий. І логічно, що багато хто шукає альтернативи PET.

Торгівля на великі відстані існує вже століття, а то й тисячоліття, але і досі несе певний ризик для продавців і покупців – зникнення товару у дорозі. Причому цей ризик існує для будь-якого, навіть дешевого товару, але, природно, тим більша, чим більша ціна товару. Саме тому питання відстеження шляху руху продукту актуальне практично для будь-якої компанії.

Напевно, дуже багато покупців, які відповідально ставляться до питань екології і намагаються мінімізувати свої пластикові відходи, запитували себе: що ж робити з упаковкою хліба? Чому ніхто не намагається зменшити цю величезну кількість пластикових пакетів, в які упаковують хліб і які потім йдуть на звалища?

Досить незвичайну ініціативу запускають у Франції. З початку цього року в багатьох точках роздрібної торгівлі спиртними напоями покупцям буде запропоновано придбати деякі преміальні напої La Maison du Whisky на розлив.

Що цікавого з'явилося на ринку упаковки у році, що минає? Які тенденції він заклав на наступний рік? Якими новинками та розробками нас порадував? Давайте згадаємо.

Міжнародна компанія Sirane нещодавно представила на ринку свою нову розробку – бар'єрний папір для пакування вершкового масла без додавання пластику.