При проведенні рекламних компаній багато виробників не дають повної інформації про продукт у рекламі. І це не брехня. Просто про щось замовчують або ця інформація «не вміщається» у рекламний формат. Однак тепер подібне замовчування карається – прецедент створено.
Йдеться про недавній скандал, під час якого вже проплачена онлайн-реклама кавових капсул Lavazza Coffee та кавових пакетиків Dualit була заборонена до показу Управлінням стандартів реклами (ASA). Вся справа в тому, що у рекламних компаніях упаковка цих продуктів непрямо описувалася як «компостована в домашніх умовах». Підкреслимо, це було вказано прямо, але так можна було подумати з опису. А насправді упаковка сертифікована як компостована у промислових умовах. І це зовсім різні хімічні процеси, що зумовлюють розпад пакувального матеріалу.
Виявивши таку невідповідність очікувань споживача, викликаних рекламним описом, та реальними умовами компостування, ASA винесло рішення припинити рекламні компанії. І суд підтримав це, ухваливши, що фраза «компостований» стосовно споживчого товару, призначеного для використання в домашніх умовах, передбачає, що капсули та пакети можна поміщати в домашній компостер, і тому «може вводити в оману». Більш того, в ASA стверджують, що несумісність продукції з домашнім компостуванням, передбачуване місце її утилізації та рекомендації, що допомагають споживачам знайти найближчий пункт утилізації, "є істотною інформацією, яка повинна була бути чітко зазначена в пошуковій рекламі, незважаючи на будь-які обмеження по простору."
Твердження компаній, що на їхніх сайтах, на які посилалися рекламні позиції, є інформація про те, що упаковка підлягає саме промисловому компостуванню, не переконало ASA. Бо ця інформація не була вказана безпосередньо на сторінках, на які вели посилання.
Як результат, реклама була визнана як така, що порушує цілу низку правил Кодексу CAP і знята з показу в тому вигляді, в якому вона була зроблена. Наступні рекламні оголошення повинні бути змінені з урахуванням усіх зауважень ASA.
Використані матеріали сайту packagingeurope.com.