Особисто ми вперше почули про паперову пляшку у далекому 2021 році. І одразу розповіли про це вам. Тоді цей напрямок тільки починав розвиватися, але вже був досить перспективним. За минулі майже чотири роки кілька великих компаній, які працювали в цьому напрямку, досягли добрих результатів. Однак, добитися повного звільнення пляшки від пластику поки що не змогли.
Тим не менш, сьогодні ми хочемо розповісти про ще одного гравця на ринку пляшок із формованого волокна. Це компанія NBCo. Вона не має таких солідних партнерів як у PulPac або Pulpex, але вже зараз NBCo готова до масштабування виробництва пляшок на 90-99% придатних для подальшої переробки у паперовому потоці. Стверджується, що для збереження необхідних захисних властивостей використовуються біопокриття, що забезпечують бар'єри WVTR і OTR.
Зараз компанія запускає цікаву акцію - Fast Forward 50. Суть у тому, що першим 50 брендам, що підписалися на неї, будуть безкоштовно відправлені пляшки з формованого волокна для перевірки сумісності її з продуктом, що продається брендом. Компанія-виробник запевняє, що пляшки підходять як для рідин, так і порошків і сертифіковані як безпечні для контакту з харчовими продуктами. Бренди, зацікавлені в такій упаковці, можуть зареєструватися за адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., і пляшки будуть надіслані їм безпосередньо. Перевага надається брендам, сферою діяльності яких є товари краси, особистої гігієни, продукти харчування, напої та споживчі товари.
Використані матеріали сайтів nbco.world, packagingeurope.com.