Торгівля на великі відстані існує вже століття, а то й тисячоліття, але і досі несе певний ризик для продавців і покупців – зникнення товару у дорозі. Причому цей ризик існує для будь-якого, навіть дешевого товару, але, природно, тим більша, чим більша ціна товару. Саме тому питання відстеження шляху руху продукту актуальне практично для будь-якої компанії.
Напевно, дуже багато покупців, які відповідально ставляться до питань екології і намагаються мінімізувати свої пластикові відходи, запитували себе: що ж робити з упаковкою хліба? Чому ніхто не намагається зменшити цю величезну кількість пластикових пакетів, в які упаковують хліб і які потім йдуть на звалища?
Досить незвичайну ініціативу запускають у Франції. З початку цього року в багатьох точках роздрібної торгівлі спиртними напоями покупцям буде запропоновано придбати деякі преміальні напої La Maison du Whisky на розлив.
Що цікавого з'явилося на ринку упаковки у році, що минає? Які тенденції він заклав на наступний рік? Якими новинками та розробками нас порадував? Давайте згадаємо.
Міжнародна компанія Sirane нещодавно представила на ринку свою нову розробку – бар'єрний папір для пакування вершкового масла без додавання пластику.
Подібну інновацію, а саме стаканчики, що саморозділяються, які так часто використовують для пакування йогуртів і сметани, пропонує один з лідерів європейського пакувального ринку компанія Greiner Packaging.
Ну що може бути краще: випив стаканчик кави, потім ним же закусив і пішов далі у справах? Відразу й pбадьорився і підкріпився. Причому це вже не фантастика. Такий проект існує та готується до масового запуску.