Сьогодні ми розповімо Вам про цікаву інновацію, яка, на перший погляд, не має відношення до упаковки. Однак, насправді, вона здатна зробити невелику революцію і дозволити заощаджувати величезну кількість пакувального матеріалу, і місця при перевезенні і зберіганні кінцевого продукту. Заінтригували? Тепер розповімо докладніше.

Одна з найбільших світових компаній Tesco запустила у своїх супермаркетах тестування нового їстівного покриття для овочів та фруктів Apeel. Це покриття розроблене американською компанією Apeel Sciences і складається з матеріалів рослинного походження - ліпідів і гліцероліпідів, які містяться в шкірці, насінні та м'якоті всіх фруктів та овочів, що вживаються людиною в їжу.

«Перероби мене» – саме з таким закликом звертається до покупців новий дизайн тюбиків із зубною пастою компанії Colgate-Palmolive, які почали випускати у США. Компанія вже повністю і кардинально змінила дизайн таких лінійок зубної пасти як Optic White Advanced, Cavity Protection, Max Fresh Cool та Total Whitening і до 2023 року планує ці зміни для інших паст.

Кожен із нас коли-небудь, хоча б раз, терпляче чи не дуже, чекав, стоячи біля раковини з губкою в руках, поки залишки миючого засобу для посуду стікають униз і впадуть на губку. Або намагався поставити пляшку з миючим догори ногами на маленьку кришечку, намагаючись знайти для неї хитку рівновагу.

25 січня 2022 року компанія PepsiCo виступила з вельми амбітною заявою. Компанія планує до 2030 року повністю позбутися первинного пластику в упаковках чіпсів свого виробництва та замінити їх на перероблені та відновлювані пластики. Насамперед це торкнеться брендів Walkers, Doritos та Lay's.

Дуже часто як перекec ми купуємо шоколадні батончики, що містять все, що потрібно для швидкого отримання енергії. І дуже часто буває, що, не доївши батончик, ми не знаємо, що з ним робити далі: викинути начебто шкода, покласти в сумку, кишеню, навіть на стіл проблематично через відкриту упаковку. І ми знехотя або доїдаємо, або викидаємо продукт. Погодьтеся, не найкращий вихід.

Незабаром має пройти Асамблея ООН з навколишнього середовища, на яку очікувано зберуться політичні лідери великої кількості країн. І напередодні цієї події понад 70 великих підприємств та фінансових установ опублікували заяву, що закликає до укладання масштабного, всеосяжного та юридично зобов'язуючого договору про забруднення пластиком. Примітно, що заяву офіційно схвалено такими гігантами як Coca-Cola Company, Mondelēz, Mondi, Nestlé, Procter & Gamble, PepsiCo, TOMRA, Unilever та іншими.