Ринок та конкуренція диктують свої умови просування товарів. І завдання маркетингу як виявити групи потенційних покупців, так й максимально зацікавити їх товаром. Не секрет, що на ринку снеків дуже велику групу покупців становлять підлітки і студенти, тобто. люди, яких зараз дуже складно чимось зацікавити та здивувати.

В умовах, коли деревина все більше дорожчає, а з нею і відповідно картонно-паперова продукція, підприємства закономірно починають шукати альтернативи деревині для виготовлення паперу. Британська компанія Test Valley Packaging у партнерстві з envoPAP пропонує своїм клієнтам нову розробку – картонну упаковку та папір RAW, виготовлені з відходів цукрової тростини.

Найбільша британська мережа супермаркетів Tesco звернулася до виробників зубної пасти з цікавою ініціативою – усунути картонні коробки з упаковки зубної пасти. Поки що це пілотний проект, який діє у магазинах мережі на території Великобританії.

Так-так, Ви все правильно прочитали. А вся справа в новітній розробці швейцарської компанії Migros, яка представила на ринок CoffeeB або Coffee Ball. Це маленька кулька пресованої кави, яка покрита тільки захисним шаром Delica, запатентованим у всьому світі.

Одним із піонерів на ринку компостованих плівок є американська компанія EcoPackables, яка виходить на ринок з черговою розробкою – компостованими плівками на основі суміші кавових відходів з полімолочною кислотою (PLA).

Використання в упаковці замість первинного пластику рослинного полімеру поліетиленфураноату (PEF), що повністю переробляється, набирає обертів. Тепер цей матеріал використовуватиметься для пакування продукції компанії LVMH Group (Moët Hennessy Louis Vuitton).

Поки два гіганти, Paboco і Pulpex, працюють над стійким складом і покриттям для пляшок, виготовлених повністю з паперового волокна і мають відповідні захисні властивості, щоб служити упаковкою для різних, можливо хімічно активних продуктів, британський виробник джину Greenall's, виводить на ринок рішення просте та елегантне.