Дедалі більше брендових компаній розміщує на своїх упаковках QR-код. На тему користі переходу покупця за цим кодом на цільовий ресурс будь-який маркетолог може прочитати багатогодинну лекцію. Однак, як залучити покупця, зацікавити його настільки, щоб він пройшов за посиланням?
Розглянемо досвід великих компаній. Наприклад, компанія Nestle на упаковках своїх безглютенових пластівців наводить QR-код для отримання додаткової інформації про те, як вести здоровий спосіб життя без глютену. А Cadbury через QR-код, розміщений на упаковках шоколадних кульок, надає доступ до своєї ігрової платформи. Іспанська компанія Carmencita, виробник спецій, пропонує користувачам, які відсканували код, різні прості відео-рецепти з використанням їх спецій. Також з рецептами можна ознайомитись, перейшовши за кодами, розміщеними на банках із пастами британської компанії Belazu. Виробники граноли Raw Press Boost через QR-код пачках свого продукту надають доступ до оновлюваного комплексу фізичних вправ.
Таким чином, як бачимо, QR-код надає виробникам практично необмежену кількість варіантів його використання. Для дитячих продуктів це може бути короткий мультфільм або розмальовка, яку можна скачати і роздрукувати. Для дієтичних товарів – більш докладна інформація про дієту чи фізичні вправи. А варіант рецептів підійде взагалі практично для будь-якого продукту харчування.
QR-код можна вбудувати в дизайн, зробити акцент у дизайні на отриманні додаткової інформації і таким чином залучити покупців саме до свого продукту.
Використані матеріали сайту packaginginsights.com.