Поки щоправда тільки з пляшок Sprite та Sprite Zero і в рамках пілотного проекту, але, можна сказати, початок покладено. І це на тлі посилення вимог щодо обсягу інформації, який продавець має повідомити покупцю про товар.
У проекті бере участь досить невелика кількість продукції компанії-гіганта, яка продаватиметься у восьми супермаркетах Великобританії. Нововведення стосується лише пляшок з напоями Sprite та Sprite Zero об'ємом 500 мл. Тиснений логотип стане частиною пляшки та забезпечить впізнавання продукту, а інформація про нього буде вигравірувана спеціальним волоконним лазером на звороті пляшки.
Метою проекту є оцінка такого нововведення кінцевими споживачами. Відмова від етикеток дозволить компанії з одного боку суттєво зменшити загальну кількість пластику в упаковці та спростити процес її переробки, а з іншого боку вимагатиме серйозних матеріальних витрат на зміну форм для тиснення пляшок та впровадження лазерів для гравіювання інформації. Цей проект не одиничний – компанія вже запускала кілька подібних пілотів зі своєю продукцією в Європі та Азії. Однак, це вперше, коли подібні пляшки будуть продаватися в роздрібних супермаркетах та невеликого обсягу. До цього продажі йшли або через інтернет, або то були великі упаковки з інформацією про товар на зовнішній плівці. Ймовірно, повна відмова від етикеток серйозно розглядається Coca-Cola як подальший крок щодо мінімізації відходів та зменшення впливу на навколишнє середовище.
Використані матеріали сайтів coca-cola.com, packaginginsights.com.