Транспортування та зберігання на складах великої кількості товарів найчастіше пов'язане з їх палетуванням та обмоткою величезними обсягами плівки для стійкості та безпеки. Використання плівки несе за собою чимало незручностей і абсолютно не екологічне, але є неминучим злом. Точніше, було донедавна.
Німецька компанія Baumer hhs пропонує своє вирішення проблеми – використання для коробок спеціального протиковзкового термоплавкого клею. За їх словами, це дозволить суттєво скоротити обсяги плівки, що використовується для пакування палет, та пакувальні відходи в цілому. Клей необхідно наносити на коробки перед укладанням на піддон і передбачається, що навіть невелика кількість клею здатна скріпити коробки між собою і зміцнити їх на піддоні, запобігаючи зсуву. Звичайно, таке рішення закріплення коробок на піддоні навряд чи підійде для далеких транспортувань, але може бути дуже вигідним при перевезеннях на порівняно невеликі відстані.
Система склеювання призначена для гнучкої інтеграції в конвеєри між кінцевою упаковкою та палетуванням коробок. Вона вже використовується на пакувальних лініях та досить швидко окупається. Виробник стверджує, що інвестиції в її встановлення повертаються протягом року, в основному за рахунок відмови від використання пластикової плівки. При цьому система масштабується залежно від вимог замовника.
"Ця ресурсозберігаюча інновація для кріплення піддонів і транспортних вантажів викликала величезний відгук на ринку", - говорить Мартін Котецький, менеджер з розвитку пакувального бізнесу в Baumer hhs. "Після спостереження за першими системами, що працюють у провідних компаніях у різних галузях, та перевірки їх суттєвих переваг, ми тепер постачаємо це рішення по всьому світу."
Використані матеріали сайту packagingeurope.com.