
Ідея з маркуванням продукції лазером вже деякий час буквально витає у повітрі. Декілька компаній заявляють про проведення розробок технологій, що дозволяють наносити лазерне маркування в промислових масштабах. Першою це вдалося зробити компанії LasX.
Спільно з Procter & Gamble компанії запускають лазерне маркування на кришках прання Tide Ultra OXI Boost. З його допомогою відзначатиметься дозування прального засобу. Це не лише полегшить подальшу переробку кришки з мономатеріалу, а й надасть додатковий маркетинговий простір на ній.
На цей момент LasX змогли досягти масштабування лазерного маркування до цілодобового виробництва на автоматизованій машині. “LaserSharp Marking забезпечує високошвидкісне лазерне маркування з високою роздільною здатністю на великих площах, що спрощує створення яскравої індивідуальної графіки з мінімальним налаштуванням та легким переналаштуванням.” - зазначає Том Вейгман, віце-президент з технологій LasX.
Це не перший досвід співпраці цих компаній. Минулого року, коли технологія LaserSharp Marking тільки з'явилася, було випущено пробну партію шампуню, етикетку якого повністю замінювало лазерне маркування. Однак тоді й у тих обсягах маркованої інформації вона не прижилася. Але зараз лазерне маркування вже запроваджено на рівні виробництва великих партій продукції.
Використані матеріали сайту lasx.com.