Дуже багато всесвітньо відомих компаній змінюють для своїх товарів пластикову упаковку на паперову, яка придатна для подальшої переробки та використання. Продукти харчування не стають винятком.

Дедалі більше брендових компаній розміщує на своїх упаковках QR-код. На тему користі переходу покупця за цим кодом на цільовий ресурс будь-який маркетолог може прочитати багатогодинну лекцію. Однак, як залучити покупця, зацікавити його настільки, щоб він пройшов за посиланням?

Є досить багато сфер бізнесу, в яких використовуються картонні заготовки для збирання коробок. І найчастіше потім ці заготівлі збираються співробітниками компаній вручну. На що витрачається чимало часу. І ось британська компанія Macfarlane Packaging розробила систему, що дозволяє зібрати коробку у два рухи руки.

Так вийшло, що цього місяця найцікавіші новинки у сфері пакування пов'язані саме з папером. Ми так спеціально не підбирали. Але ось уже третю новину поспіль пишемо саме про можливості заміщення паперовою упаковкою традиційних пластикових варіантів.

Власне, не робитимемо інтригу – сама новина вже у заголовку. Нам залишається лише доповнити її подробицями та деталями. А почалося все із співпраці двох компаній: UPM Specialty Papers та Henkel.

Усі тенденції розвитку пакувального ринку протягом останніх років чітко показують два глобальні напрямки: на переробку та повну циклічність використання пластику в упаковці та на його заміну іншими матеріалами, де це можливо. На виставці Interpack 2023, що пройшла в Дюссельдорфі, було представлено досить багато різноманітних рішень щодо заміни пластиків в упаковці. Про один із них ми й хочемо розповісти докладніше.

Пластикова упаковка є одним із лідерів за ступенем забруднення навколишнього середовища. З цієї причини кілька років тому цивілізовані країни взяли курс на заміну полімерної упаковки на біорозкладні види матеріалів, папір, картон тощо. Ми ж, слідуючи стратегії не відставати від вимог ринку, продовжуємо розширювати асортимент техніки з виробництва екологічної упаковки.