Досить часто нам доводиться відправляти щось у коробці поштою і додатково цю коробку теж пакувати в коробку, щоб не пошкодилася оригінальна. І з одного боку така матрьошка начебто здається зайвим пакуванням, та ще й часто з порожнечою всередині, а з іншого без неї ніяк, тому що може пошкодитись оригінальна коробка товару, а це у свою чергу може навіть спричинити повернення.

Як не прагнуть виробники до повторної переробки пластику, реальність така, що ще величезна його кількість потрапляє на звалища та продовжує процес забруднення навколишнього середовища. І поки збирання та переробка далекі від досконалості, біорозкладна упаковка цілком може скласти конкуренцію традиційній. Поки великі консорціуми працюють над створенням повністю паперової пляшки, невелика компанія в США вже випустила на ринок пляшку для води багаторазового використання.

Один з лідерів на ринку пакувального паперу компанія Sappi представила три свої новітні розробки, кожна з яких може успішно витіснити пластикові плівки у своїй сфері. Нині розповімо про них докладніше.

Саме під таким гаслом вивела на ринок нові багаторазові пляшки норвезька компанія Aquafigure. Спільно з Berry Global Group вона розробила цікаве рішення для дизайну пляшок, спрямоване насамперед на популяризацію вживання води дітьми та підлітками.

Частою проблемою для багаторазового пакування товарів є його погана масштабованість: різний товар потребує різного обсягу з різними кришками. І все це додаткові витрати як на виготовлення, так і на подальше збирання такої упаковки. Компанія Orora Packaging Solutions пропонує своє дуже цікаве рішення для багаторазового пакування.

Раніше ми вже писали про пілотний проект Coca Cola із відмовою від стандартних етикеток на пляшках Sprite. Однак виявляється це не поодинока кампанія, а тенденція, що досить швидко розвивається на ринку напоїв. Ба більше, ця тенденція вже починає підкріплюватися законодавчими нормами.

Хочемо ми цього чи ні, але штучний інтелект дедалі більше входить у різні сфери нашого життя. Хтось досі ставиться до нього як до прикольної іграшки, хтось панічно боїться його наступу, а хтось використовує його можливості для вдосконалення робочих процесів та маркетингових компаній.