Інколи наші менеджери чують фразу «Чому у вас так дорого? Он у тих я за ці ж гроші дві пакувальні машини куплю!». І вже навіть не хочеться довго пояснювати, чому ми не хочемо продавати «таке» обладнання. Але нещодавно до нас звернулися з проханням налаштування дешевої пакувальної машини «noname». Тож можемо на прикладі показати, чому дешеве потім стає дуже дорогим.
Пробники косметичної продукції досить поширені та широко використовуються. Точніше, це навіть не зовсім пробники, скоріше одноразові порції практично будь-якого косметичного засобу. Це пакетики типу «саше», які відразу викидаються після використання. Співвідношення обсягів товару та упаковки в даному випадку взагалі не про екологію. Але виявляється і тут не все безнадійно.
Ми вже писали про прийняття цього Регламенту, який вносить на рівні закону як нормативні показники для використання та переробки різних видів упаковки, так і власне багато визначень, умови маркування та збору. Дуже радимо кожному, хто так чи інакше пов'язаний із упаковкою, прочитати його текст (посилання дамо наприкінці статті). Бо своєю дією закон зачіпає не лише упаковку, що виробляється всередині ЄС, а й усіх товарів, що імпортуються туди.
Можливо, це звучить занадто фантастично, але ми з вами вже кілька років є свідками того, як фантастика стає реальністю. Так і в цьому випадку.
Фруктове пюре та йогурти – дуже зручний та корисний перекус на бігу, але далеко не дуже зручна упаковка для цього. А ще упаковка найчастіше одноразова, яка створює занадто велику спокусу викинути її одразу після використання. Тобто. є проблема: корисно, але не зручно та не екологічно. Однак рано чи пізно для будь-якої проблеми знаходиться рішення.
Вчені Південнокорейського національного університету Чунгнам розробили стійке з'єднання, яке можна використовувати як захисне покриття для фруктів та овочів. Причому покриття екологічне, біорозкладне та здатне продовжити термін зберігання цих продуктів.
Єврорада прийняла Положення про пакування та пакувальні відходи (PPWR). Цей документ обговорювався практично весь 2024 рік. Багато великих компаній виступали як за його прийняття, так і проти. Багато положень вважалися дуже спірними. Проте Рада затвердила текст, раніше прийнятий Європарламентом. Він набуде чинності у січні чи лютому 2025 року, а через 18 місяців після цього буде обов'язковим до виконання. Які зміни несе за собою це Положення?