Саме таке питання виникає після прочитання стрічок новин по упаковці за останній час. Ми вже неодноразово писали про нові розробки компанії PulPac зі своїми партнерами. І щоразу з'являються нові варіанти упаковки з сухого формованого волокна.

Компанія Sonoco минулого тижня відзначилася зі своїми розробками одразу у двох новинах. І обидві вони пов'язані з переходом на упаковку у вигляді повністю паперових, а значить таких, що переробляються, банок і тубусів.

Або принаймні намагається це зробити. І поки що тільки для одного продукту. І лише на кількох ринках. Але про все докладніше.

Досить часто нам доводиться відправляти щось у коробці поштою і додатково цю коробку теж пакувати в коробку, щоб не пошкодилася оригінальна. І з одного боку така матрьошка начебто здається зайвим пакуванням, та ще й часто з порожнечою всередині, а з іншого без неї ніяк, тому що може пошкодитись оригінальна коробка товару, а це у свою чергу може навіть спричинити повернення.

Як не прагнуть виробники до повторної переробки пластику, реальність така, що ще величезна його кількість потрапляє на звалища та продовжує процес забруднення навколишнього середовища. І поки збирання та переробка далекі від досконалості, біорозкладна упаковка цілком може скласти конкуренцію традиційній. Поки великі консорціуми працюють над створенням повністю паперової пляшки, невелика компанія в США вже випустила на ринок пляшку для води багаторазового використання.

Один з лідерів на ринку пакувального паперу компанія Sappi представила три свої новітні розробки, кожна з яких може успішно витіснити пластикові плівки у своїй сфері. Нині розповімо про них докладніше.

Саме під таким гаслом вивела на ринок нові багаторазові пляшки норвезька компанія Aquafigure. Спільно з Berry Global Group вона розробила цікаве рішення для дизайну пляшок, спрямоване насамперед на популяризацію вживання води дітьми та підлітками.