Здавалося б, що спільного може бути між чіпсами та психологією? Проте британська компанія Beavertown змогла пов'язати ці два начебто несумісні поняття.
У партнерстві з Кампанією проти нещасного життя (CALM) було випущено лімітовану серію чіпсів, що підштовхує людей до відвертих розмов. Beavertown скористалися зі звички відвідувачів пабів повністю розривати упаковку чіпсів та використовувати її як підкладку для снеків. Тому на внутрішній стороні пачки вони надрукували кілька варіантів питань, розроблених психологами, за допомогою яких можна розпочати відверту розмову в компанії друзів.
Така акція виникла не на порожньому місці. Багато жителів європейських країн взагалі і британці зокрема не схильні до відвертих розповідей про свої труднощі та проблеми, вони часто замикаються у собі, воліючи демонструвати показне благополуччя на людях. Однак цей шлях часто веде до серйозних психологічних наслідків, аж до депресії та суїцидальних бажань. Ця акція була розроблена психологами, сподіваючись підштовхнути людей «відкритися» у своїх проблемах близьким друзям у розслабленій атмосфері пабу. В акції беруть участь понад 260 пабів на всій території Великобританії.
Для упаковки було обрано компостовану плівку компанії Parkside. Стверджується, що вона відповідає стандартам навіть домашнього компостування та розкладається приблизно за дванадцять тижнів. При цьому плівка відмінно зберігає текстуру та смакові якості чіпсів протягом усього ланцюжка поставок.
Використані матеріали сайтів beavertownbrewery.co.uk, packagingeurope.com.