Етикетка - те, що привертає нашу увагу до продукту, що несе максимум інформації про нього, при мінімумі місця, що служить для впізнавання товару та бренду. Скільки зусиль докладають дизайнери, щоби розробити вдалу етикетку. І зараз компанія Baralan відкриває перед ними нові можливості.

Ця італійська компанія, що виробляє упаковку для косметичних засобів, спільно з Stratasys, лідером у галузі 3D-друку, та ICA, новатором у секторі фарб для скла та пластику, вивели на ринок нову технологію, що обіцяє прорив у представленні косметичних брендів. Це 3D друк безпосередньо на склі або пластику первинної упаковки. Виглядає дуже вражаюче, практично немає обмежень для польоту фантазії, чудово вписується в політику інклюзивності упаковки.

Фарба на водній основі «GP3DPRINT», розроблена ICA ексклюзивно для пакувальних рішень Baralan, створює тривимірну графіку з використанням технології струминного фотополімеру Stratasys Polyjet, призначеної для струминного друку кількох матеріалів. Сміємо припустити, що при нанесенні такого друку на пластик отримуємо повністю придатну для переробки упаковку, без додаткових зусиль на відділення етикетки.

Так, поки що ця технологія може здатися не надто економічною. Так, зараз вона доступна лише для косметичної продукції. Але початок покладено. І нам здається, світові бренди не пройдуть повз такий незвичний спосіб підкреслити свою оригінальність.

Використані матеріали сайтів beauty.pambianconews.com, packaginginsights.com.