Напевно, кожна мама у світі стикалася з цією проблемою: як уберегти цікавого малюка від проби пральних порошків, гелів, різних засобів для чищення. І питання екологізації упаковки, до якого зараз почали прагнути багато виробників, зокрема й побутової хімії, ніяк не вирішувало цієї проблеми. Перший і досить суттєвий крок у цьому напрямку зробила компанія Smurfit Kappa.

Багато хто знає, що джутові мішки дуже популярні як упаковка для зберігання різних зернових. Це натуральний, дихаючий і одночасно дешевий і зносостійкий матеріал, який не вступає в жодні реакції з збереженим вмістом. Але і у джуту є істотний мінус - це властивість легко вбирати вологу і довго зберігати її в собі, що призводить до великих втрат урожаю.

Наприкінці вересня відбулася фінальна конференція в рамках великої міжнародної ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ Дніпра. Цей масштабний проект проводився на базі Торгово-промислової палати і фінансувався Євросоюзом і урядом Німеччини. Наш керівник Бабенко Б.Р. брав активну участь у тренінгах, що проводились в рамках проекту, і звичайно, не міг пропустити цю конференцію.

Європейські виробники пакувальних матеріалів продовжують анонсувати екологічні рішення, що можливо переробляти. На цей раз про свою розробку оголосила компанія AR Packaging, яка представила свої бар'єрні лотки для пакування готових страв і охолоджених харчових продуктів в модифікованому газовому середовищі, виготовлені з картону, тим самим продовживши тему широкого використання паперу в упаковці.

Виставка FachPack 2021, що проходить зараз в Німеччині, вже встигла порадувати цікавими інноваціями. І в цілому підтвердила, що в найближчому майбутньому все більше паперу буде затребуване для створення упаковок. Так, відразу дві компанії представили дуже цікаві розробки паперової упаковки.

14-16 вересня 2021 року в Києві після суттєвої перерви, пов'язаної з Covid, нарешті пройшов Всеукраїнський Форум харчових технологій, який об'єднав міжнародну виставку обладнання та технологій для харчової і переробної промисловості INPRODMASH і міжнародну виставку індустрії упаковки UPAKOVKA. Досить високий рівень відвідування виставок в черговий раз підтвердив необхідність їх проведення.

Північно-американська компанія Phillips Distilling Company випустила недавно два горілчаних бренда з унікальним, інноваційним дизайном упаковки. В обох випадках невиразна на перший погляд етикетка при певних умовах розквітає яскравими фарбами.