Один з найбільших виробників целюлозної продукції, шведсько-фінська компанія Stora Enso зовсім недавно представила світовій спільноті свою нову екологічну розробку в галузі захисної та термоупаковки. Це два різновиди піноматеріалів, виготовлених на основі деревини та повністю придатних до переробки або компостування.

Адвент-календарі вже міцно увійшли до нашого життя як незмінний атрибут дитячого очікування Нового року та Різдва. В інших країнах ця традиція налічує вже багато років. Яких лише адвентів немає. Але найбільшою популярністю користуються так звані «солодкі» адвенти, в яких за яскравою картинкою та маленькими віконцями ховаються солодкі сюрпризи.

Зовсім недавно у Дніпрі завершився Міжнародний економічний форум, який зібрав на своїх конференціях та семінарах понад 800 підприємців та велику кількість як українських, так і міжнародних спікерів. Керівники нашої компанії не могли пропустити таку значну подію і також взяли участь у цьому заході.

Один з найбільших європейських продавців і виробників Tesco оголосив про запуск лінії засобів для чищення в спреях в упаковці багаторазового використання. Це буде продукт власного виробництва компанії, і він надійде у продаж у супермаркетах бренду вже наступного тижня.

Пандемія коронавірусу, що почалася минулого року, завдала важкого удару по світовій економіці та стала глобальним випробуванням для величезної кількості підприємств у всіх країнах. Компанія «Омела» не стала винятком, але зусилля, докладені нашою дружною командою по боротьбі зі ситуацією, що склалася, принесли заслужені результати. Ми не тільки вистояли, а й стали «сильнішими», здобули безцінний досвід і розширили свій асортимент.

Всі ми любимо лопати бульбашки повітря в повітряно-бульбашкової плівці, що часто використовується для вторинної упаковки при транспортуванні різних товарів. На використанні звуку хлопка і тактильного відчуття, що виникає при натисканні на бульбашку, навіть заснована дія популярної іграшки-антистрес. Компанія PopPack вирішила використовувати принцип повітряної бульбашки для розробки абсолютно нового принципу відкриття різних упаковок - EasyPop.

Напевно, кожна мама у світі стикалася з цією проблемою: як уберегти цікавого малюка від проби пральних порошків, гелів, різних засобів для чищення. І питання екологізації упаковки, до якого зараз почали прагнути багато виробників, зокрема й побутової хімії, ніяк не вирішувало цієї проблеми. Перший і досить суттєвий крок у цьому напрямку зробила компанія Smurfit Kappa.