Європейські виробники пакувальних матеріалів продовжують анонсувати екологічні рішення, що можливо переробляти. На цей раз про свою розробку оголосила компанія AR Packaging, яка представила свої бар'єрні лотки для пакування готових страв і охолоджених харчових продуктів в модифікованому газовому середовищі, виготовлені з картону, тим самим продовживши тему широкого використання паперу в упаковці.

Виставка FachPack 2021, що проходить зараз в Німеччині, вже встигла порадувати цікавими інноваціями. І в цілому підтвердила, що в найближчому майбутньому все більше паперу буде затребуване для створення упаковок. Так, відразу дві компанії представили дуже цікаві розробки паперової упаковки.

14-16 вересня 2021 року в Києві після суттєвої перерви, пов'язаної з Covid, нарешті пройшов Всеукраїнський Форум харчових технологій, який об'єднав міжнародну виставку обладнання та технологій для харчової і переробної промисловості INPRODMASH і міжнародну виставку індустрії упаковки UPAKOVKA. Досить високий рівень відвідування виставок в черговий раз підтвердив необхідність їх проведення.

Північно-американська компанія Phillips Distilling Company випустила недавно два горілчаних бренда з унікальним, інноваційним дизайном упаковки. В обох випадках невиразна на перший погляд етикетка при певних умовах розквітає яскравими фарбами.

Компанія St. Johns Packaging спільно з SABIC і Allied Bakeries оголосили про успішне комерційний запуск першого в світі пакета для пакування хліба, виробленого з використанням великого відсотка вдруге переробленого пластику. Хліб в подібних пакетах надійшов у продаж в супермаркети Великобританії.

Глобальна боротьба з пластиком в навколишньому середовищі і з його згубними впливами призводить до того, що величезна кількість підприємств намагаються перейти в своїх упаковках на використання вторинних або перероблених пластиків, тобто перейти на замкнутий цикл економіки. І деяким це вельми успішно вдається.

Незважаючи на продовження карантину і чергову хвилю захворюваності, що набирає обертів у всьому світі, люди і бізнес поступово повертаються на круги своя і продовжують ділову взаємодію з урахуванням існуючої реальності. Торкнулося це і промислових виставок.