Компанія «Омела» вітає всіх своїх клієнтів та партнерів з Новим роком та Різдвом! Ми бажаємо всім процвітання у Новому році, успішного подолання всіх труднощів та сталого розвитку.
Один з найбільших виробників целюлозної продукції, шведсько-фінська компанія Stora Enso зовсім недавно представила світовій спільноті свою нову екологічну розробку в галузі захисної та термоупаковки. Це два різновиди піноматеріалів, виготовлених на основі деревини та повністю придатних до переробки або компостування.
Адвент-календарі вже міцно увійшли до нашого життя як незмінний атрибут дитячого очікування Нового року та Різдва. В інших країнах ця традиція налічує вже багато років. Яких лише адвентів немає. Але найбільшою популярністю користуються так звані «солодкі» адвенти, в яких за яскравою картинкою та маленькими віконцями ховаються солодкі сюрпризи.
Зовсім недавно у Дніпрі завершився Міжнародний економічний форум, який зібрав на своїх конференціях та семінарах понад 800 підприємців та велику кількість як українських, так і міжнародних спікерів. Керівники нашої компанії не могли пропустити таку значну подію і також взяли участь у цьому заході.
Один з найбільших європейських продавців і виробників Tesco оголосив про запуск лінії засобів для чищення в спреях в упаковці багаторазового використання. Це буде продукт власного виробництва компанії, і він надійде у продаж у супермаркетах бренду вже наступного тижня.
Пандемія коронавірусу, що почалася минулого року, завдала важкого удару по світовій економіці та стала глобальним випробуванням для величезної кількості підприємств у всіх країнах. Компанія «Омела» не стала винятком, але зусилля, докладені нашою дружною командою по боротьбі зі ситуацією, що склалася, принесли заслужені результати. Ми не тільки вистояли, а й стали «сильнішими», здобули безцінний досвід і розширили свій асортимент.
Всі ми любимо лопати бульбашки повітря в повітряно-бульбашкової плівці, що часто використовується для вторинної упаковки при транспортуванні різних товарів. На використанні звуку хлопка і тактильного відчуття, що виникає при натисканні на бульбашку, навіть заснована дія популярної іграшки-антистрес. Компанія PopPack вирішила використовувати принцип повітряної бульбашки для розробки абсолютно нового принципу відкриття різних упаковок - EasyPop.