AR-технології чи віртуальна реальність давно вже увійшли до маркетингових кампаній брендів, у нас в Україні зокрема. Однак найчастіше ці розробки спрямовані на рекламні кампанії для дітей та під дітей.
Це досить рідкісні явища, розраховані більше на гру та колекціонування, ніж на рекламу. Та й загалом використання AR вважалося дуже дорогим задоволенням, доступним лише великим компаніям. Проте все змінюється. І нещодавно на ринку IT-технологій з'явився гравець, орієнтований саме на використання AR у різних форматах упаковки. І не потрібно знати програмування! Будь-який менеджер або маркетолог подолає розробку AR-упаковки для продукту своєї компанії.
Звучить трохи казково. І все-таки це реальність. Компанія Displai, що з'явилася на ринку нещодавно, вже встигла потрапити в канали новин всіх відомих медіа, що спеціалізуються на упаковці. Саме ця компанія пропонує на своєму сайті своєрідний конструктор, що дозволяє "оживити" будь-яку упаковку. І, завдяки технології, розмістити на упаковці майже необмежену кількість інформації найрізноманітнішого змісту.
Форма упаковки не має значення. Не потрібно писати програмний код. Немає потреби розробляти окрему програму. Потрібно тільки завантажити рекламні матеріали (фото, відео, аудіо, текст), які ви бажаєте відобразити на упаковці і вибрати варіант їхньої візуалізації. Решту сайт зробить за вас. А клієнт, який купив ваш продукт, може завантажити безкоштовну програму Displai на свій гаджет і "оживити" упаковку.
Таким чином складне стає простим та доступним. Так, задоволення платне, але ціни не надто високі. Крім того, зараз компанія надає 30 днів безкоштовного користування системою для навчання та знайомства з усіма можливостями технології.
Використані матеріали сайту displai.io.