Так вийшло, що цього місяця найцікавіші новинки у сфері пакування пов'язані саме з папером. Ми так спеціально не підбирали. Але ось уже третю новину поспіль пишемо саме про можливості заміщення паперовою упаковкою традиційних пластикових варіантів.

Сьогоднішнім нашим героєм стала компанія Mars Wrigley, яка буквально днями запустила у продаж у Великій Британії свої шоколадні батончики Mars у паперовій упаковці. Допомагає їй у цьому одна з найбільших мереж супермаркетів Tesco. Поки що це лише пілотний проект. Але саме на підставі його результатів компанія плануватиме подальший розвиток у цьому напрямі.

«Ми вивчаємо різні типи альтернативних пакувальних рішень для кондитерських виробів. Для батончика Mars завдання полягало в тому, щоб знайти правильне паперове пакувальне рішення з адекватним рівнем бар'єрних властивостей для захисту шоколаду, гарантуючи при цьому безпеку, якість та цілісність продукту для запобігання харчовим відходам» - говорить Річард Сазерленд-Мур, експерт з упаковки Центру досліджень та розробок Mars Wrigley UK у Слау.

Цікавим є той факт, що спочатку компанія планувала випуск своєї продукції у паперовій упаковці лише в Австралії. Ми писали про це наприкінці минулого року. Але змінила свої плани і перший запуск відбувся у Великій Британії. Ймовірно, це пов'язано із законом про використання пластикової упаковки, що діє там.

Слід додати, що нова паперова упаковка шоколаду повністю переробляється. Очікується, що повний перехід Mars на паперове пакування допоможе компанії скоротити використання пластикового пакування на 360 метричних тонн.

Використані матеріали сайтів mars.com, packaginginsights.com.