Компанія ALPLA Group, що спеціалізується на різноманітних пакувальних рішеннях, спільно з одним із найбільших австрійських постачальників мінеральних вод Vöslauer, представили на ринок багаторазову пластикову пляшку для напоїв. Наразі така пляшка ємністю 1 літр вже надійшла у продаж у магазинах Австрії.

Компанія Huhtamaki представила на ринку свою нову розробку, що дозволяє відмовитись від використання алюмінієвих плівок при виробництві блістерів. Отримуваний блістер виготовляється з мономатеріалу ПЕТ та повністю придатний для переробки.

Велика європейська компанія Sidel запускає у виробництво свою новинку – аерозольні балончики PressureSAFE™, виготовлені із ПЕТ. За словами компанії, ці ПЕТ-контейнери нічим не поступаються традиційним аерозольним балончикам з алюмінію, а за деякими критеріями навіть перевершують їх.

Сьогодні ми розповімо Вам про цікаву інновацію, яка, на перший погляд, не має відношення до упаковки. Однак, насправді, вона здатна зробити невелику революцію і дозволити заощаджувати величезну кількість пакувального матеріалу, і місця при перевезенні і зберіганні кінцевого продукту. Заінтригували? Тепер розповімо докладніше.

Одна з найбільших світових компаній Tesco запустила у своїх супермаркетах тестування нового їстівного покриття для овочів та фруктів Apeel. Це покриття розроблене американською компанією Apeel Sciences і складається з матеріалів рослинного походження - ліпідів і гліцероліпідів, які містяться в шкірці, насінні та м'якоті всіх фруктів та овочів, що вживаються людиною в їжу.

«Перероби мене» – саме з таким закликом звертається до покупців новий дизайн тюбиків із зубною пастою компанії Colgate-Palmolive, які почали випускати у США. Компанія вже повністю і кардинально змінила дизайн таких лінійок зубної пасти як Optic White Advanced, Cavity Protection, Max Fresh Cool та Total Whitening і до 2023 року планує ці зміни для інших паст.

Більшість пропонованого нами пакувального обладнання кожен з відвідувачів нашого сайту може побачити в розділі Каталог. Ми намагаємося показувати там не лише окреме обладнання, а й комплексні лінії як готові, так укомплектовані нами. Однак, ми не можемо розмістити всі можливі рішення з обладнання в каталозі. Т.к. з одного боку більшість обладнання досить універсальне і може підійти для пакування найрізноманітніших товарів. А з іншого – кожна поставлена ​​перед нами клієнтом пакувальна задача може бути унікальною і вимагати під себе індивідуальних рішень. Тому ми створили розділ Кейси.