Ринок та конкуренція диктують свої умови просування товарів. І завдання маркетингу як виявити групи потенційних покупців, так й максимально зацікавити їх товаром. Не секрет, що на ринку снеків дуже велику групу покупців становлять підлітки і студенти, тобто. люди, яких зараз дуже складно чимось зацікавити та здивувати.
Однак і ця група має свої слабкі місця. Harvest Snaps, бренд закусок на рослинній основі, що входить до складу Calbee America, запустив музичний ефект у TikTok, яким можна скористатися, просканувавши qr-код на пачці снеків. Зрозуміло, що цей маркетинговий хід розрахований якраз на згадану нами вікову категорію, серед якої платформа TikTok дуже популярна, а можливість заміксувати власний музичний трек завжди викликала інтерес.
Компанія Snap Sounds, так називається музичний ефект, пропонує аудиторії створити власну музику, натхненну закусками, за допомогою рухів голови. Кожен рух запускає один з шести ефектів, багато з яких є записані звуки, взяті безпосередньо з упаковки продуктів Harvest Snaps, наприклад, хрускіт, який відбувається, коли ви їсте закуску. Користувачі можуть створювати вокал, інструментальну музику або танцювальний мікс.
Зараз Harvest Snaps зробив запущений музичний ефект основою своєї рекламної кампанії та передбачає досягти суттєвих успіхів щодо просування саме серед студентів коледжів, називаючи їх цільовою аудиторією цієї кампанії.
Использованы материалы сайта packagingeurope.com.