Найбільша британська мережа супермаркетів Tesco звернулася до виробників зубної пасти з цікавою ініціативою – усунути картонні коробки з упаковки зубної пасти. Поки що це пілотний проект, який діє у магазинах мережі на території Великобританії.

Проект з'явився не на порожньому місці, а став наслідком торішнього рішення компанії відмовитись від картонних коробок в упаковках зубної пасти власної торгової марки. Цей експеримент отримав позитивні відгуки від клієнтів, а також дозволив компанії істотно заощадити на витратах картону.

Тепер Tesco залучає до цієї ініціативи вже виробників фірмових зубних паст, таких як Oral B, Sensodyne, Colgate, Aquafresh та Corsodyl. Поки що проект спрямований на отримання відгуків та реакцій покупців, проте керівництво компанії прогнозує хороші перспективи його розвитку. "Ми думаємо, що для клієнтів цей крок має сенс, тому що перше, що вони роблять, купуючи зубну пасту, - викидають пакувальну коробку", - заявив представник Tesco.

Крім економії картону, подібне рішення несе за собою плюси для логістики та складування, бо тюбики паст без картонної упаковки компактніше укладаються і транспортуються. Сміємо припустити, що за позитивних відгуків покупців ініціатива Tesco досить швидко вийде за межі цієї мережі супермаркетів. Компанії-виробники зубних паст безумовно підтримають цей рух, який поєднує в собі одночасно можливість суттєвої економії та покращення екологічної репутації.

Використані матеріали сайту packaginginsights.com.