Що цікавого з'явилося на ринку упаковки у році, що минає? Які тенденції він заклав на наступний рік? Якими новинками та розробками нас порадував? Давайте згадаємо.

Наслідки пандемії відчувалися у тенденціях розробок у 2023 році. Багато виробників пакувального обладнання продовжили працювати над автоматизацією та роботизацією процесів пакування. З'явилося багато розробок із застосуванням штучного інтелекту. Особливо цей напрямок виділяється у сфері сортування та переробки пакувальних відходів. А також механізмів відстеження шляху товарів від виробника до кінцевого споживача. Крім того, дедалі більше товарів отримує в 2023 році додатки з доповненою реальністю. Дедалі більша кількість маркетологів та дизайнерів використовують для розміщення інформації про товар qr-коди, що ведуть на інтернет-ресурси з цими даними.

Ще однією тенденцією 2023 стало заміщення чистого PET на rPET, де це можливо. І розробки для подальшого заміщення, де неможливо. З'явилося досить багато мономатеріалів для упаковки, придатних для подальшої переробки або компостування. З екологічними запитами від покупців і законодавства пов'язаний і високий рівень попиту на паперову упаковку товарів. Ця сфера в році, що минає, взагалі розвивалася дуже бурхливо і швидше за все ця тенденція збережеться і в 2024 році. Різні форми упаковок із целюлозного волокна також продовжують набирати популярності.

Якщо підсумувати, то можна сказати, що основними тенденціями розвитку упаковки та пакувального обладнання у 2023 році були автоматизація, цифровізація та екологізація як матеріалів, так і виробничих процесів. А оскільки ці тенденції підтримують найбільші компанії ринку та уряди багатьох країн, їх розвиток збережеться і в 2024 році.

Використані матеріали сайту packaginginsights.com.