У той час, як світова політика боротьби з пластиковими відходами все більше набирає обертів, великі компанії змушені шукати різні рішення в упаковці, що використовує пластик. При цьому використання переробленого пластику в упаковках зараз значно перевищує обсяг його переробки. Тобто, спостерігається дефіцит уже переробленого пластику. Це дає поштовх до розвитку інших варіантів пакування.
Так канадське представництво Unilever – Dove Canada вже випустило у продаж дезодоранти Dove у багаторазовій упаковці. Це контейнер з нержавіючої сталі, в який вставляється змінний блок із самим дезодорантом. Як стверджує виробник, змінний блок виготовлений з переробленого пластику і після використання також підлягає подальшій переробці. На багаторазовий металевий контейнер дається "довічна гарантія". Кожен набір містить один стильний та міцний багаторазовий контейнер із дезодорантом та один змінний блок. І звичайно, змінні блоки продаються окремо.
Крім багаторазового пакування для дезодорантів, Dove представили 100% перероблену пластикову пляшку для багатьох своїх продуктів. «Ми вивчаємо кожен аспект нашої упаковки і працюємо над тим, щоб до 2025 року зробити всю пластикову упаковку багаторазовою, перероблюваною або компостованою» - з такою заявою виступив Фірдаус Ель Хонсалі, глобальний віце-президент з комунікацій та сталого розвитку компанії Unilever.
Використані матеріали сайтів dove.com/ca, packaginginsights.com.