3D реальність як елемент привернення уваги все більше входить в наше життя. Картинки, що оживають через додаток, виходять із граней книг і ігрових карток. Маркетинг зауважив успіх починання і продовжує його розвивати.
Коронавірус продовжує вносити свої корективи в ділове життя всього світу. Багато публічних заходів, що сприяють обміну досвідом, встановленню нових зв'язків і зміцненню старих контактів, скасовуються і переносяться на досить віддалені терміни. Виставки, конференції ... При цьому величезні збитки несуть і власники виставкових центрів, і відвідувачі, і власники експозицій. Для когось це прямі збитки, для когось втрачені можливості і контакти. Але здається, що в умовах пандемії іншої альтернативи, крім перенесення заходів, немає. Або є?
Нещодавно компанії Karl Knauer KG, що спеціалізується на упаковці, і Krones AG, виробник обладнання для розливу і упаковки напоїв, презентували патент, здатний зробити революцію на ринку групового пакування напоїв. Це спеціально розроблена картонна упаковка LitePac Top, здатна повністю замінити термозбігову плівку при груповому пакуванню пластикових пляшок і банок з напоями.
Компанія KIEFEL GmbH, один з провідних виробників пакувального обладнання в Європі, цього літа представила нову термоформувальне машину NATUREFORMER KFT 90, яка виготовляє різні упаковки з целюлози. Однак зовні і за своїми властивостями ця упаковка практично не поступається пластику.
Британська студентка-дизайнер Холі Граундс на своїй кухні винайшла упаковку для локшини швидкого приготування, яка при зіткненні з окропом перетворюється в соус для локшини.
Німецька компанія KHS є одним зі світових лідерів з випуску автоматизованих установок з розливу і подальшого пакування різних напоїв. Компанія постійно працює над вдосконаленням своїх розробок і останнім часом багато уваги приділяла можливості зробити упаковку найбільш екологічною при найменших витратах на переустановку обладнання безпосереднім виробником.
Ще в 2018 році компанія Nestle, що є однією з найбільших європейських компаній харчової промисловості, заявила про свої наміри створити для своєї продукції упаковки, які були б придатні для переробки або повторного їх використання.