«Перероби мене» – саме з таким закликом звертається до покупців новий дизайн тюбиків із зубною пастою компанії Colgate-Palmolive, які почали випускати у США. Компанія вже повністю і кардинально змінила дизайн таких лінійок зубної пасти як Optic White Advanced, Cavity Protection, Max Fresh Cool та Total Whitening і до 2023 року планує ці зміни для інших паст.

Така смілива зміна дизайну має привертати увагу та інформувати покупців про можливість вторинної переробки пластикових туб, у які упакована зубна паста. Звичайно, такий дизайн підтверджується реальними розробками. Перед запуском програми "Перероби мене" туби компанії Colgate-Palmolive були схвалені RecyClass як придатні для вторинної переробки через потоки HDPE.

Тут слід зазначити, що зазвичай туби для зубної пасти виготовляються із змішаних матеріалів і не придатні для подальшої переробки. Туби, представлені Colgate, виготовлені з поліетилену високої щільності, який зазвичай використовується для пакування молока та миючих засобів. Цей матеріал твердий. Але інженерам Colgate вдалося об'єднати різні шари HDPE, щоб отримати тубу, що стискається.

Для просування туб, що переробляються, компанія Colgate навіть поділилася інформацією про свої розробки з іншими компаніями, у тому числі з конкурентами.

Використані матеріали сайту packaginginsights.com.