Одна з найбільших світових компаній Tesco запустила у своїх супермаркетах тестування нового їстівного покриття для овочів та фруктів Apeel. Це покриття розроблене американською компанією Apeel Sciences і складається з матеріалів рослинного походження - ліпідів і гліцероліпідів, які містяться в шкірці, насінні та м'якоті всіх фруктів та овочів, що вживаються людиною в їжу.
Apeel випускається у вигляді порошку та розбавляється водою перед нанесенням. Завдяки універсальності Apeel його можна наносити різними способами, у тому числі розпиленням, зануренням або пензлем. Як стверджують розробники, це покриття є абсолютно їстівним, не має кольору, смаку чи запаху, не викликає алергічних реакцій. При цьому продукти з таким покриттям залишаються свіжими вдвічі-втричі довше, ніж без нього.
Зараз Tesco запустили продаж лимонів та апельсинів з покриттям Apeel у 80 своїх супермаркетах. Метою тестування є визначення в реальних умовах, як впливає покриття на термін зберігання товару. При отриманні хороших результатів передбачається можливість подальшого, більш широкого використання покриття для збереження свіжості овочів і фруктів.
Нагадаємо, що це вже не перша інновація у цьому напрямі. Нещодавно ми писали про схожу розробку швейцарської компанії Empa, яка за підтримки Lidl Switzerland, розробила покриття для фруктів та овочів на основі макухи. Схоже, нове законодавство і прагнення великих компаній зменшити кількість пластику, що використовується для упаковки, дало потужний поштовх для новітніх розробок, які в недалекому минулому здавалися фантастикою.
Використані матеріали сайтів tescoplc.com, apeel.com.