25 січня 2022 року компанія PepsiCo виступила з вельми амбітною заявою. Компанія планує до 2030 року повністю позбутися первинного пластику в упаковках чіпсів свого виробництва та замінити їх на перероблені та відновлювані пластики. Насамперед це торкнеться брендів Walkers, Doritos та Lay's.
Твердження компанії не голослівні. Перші ринкові випробування нових упаковок заплановані вже цього року. Спочатку, у першій половині 2022 року, у Франції планується запуск у продаж чіпсів Lay's в упаковці з відновлюваного пластику, а потім трохи пізніше, у Великобританії повинні почати продаватися Walkers в упаковках з додаванням перероблених пластиків. Ймовірно, ринки для випробувань нових упаковок обрано не випадково – обидві країни останнім часом вже на законодавчому рівні виступають проти використання первинних пластиків у пакувальних рішеннях.
Однак, у своїх планах компанія PepsiCo йде навіть далі за власне виробництво та заміну упаковок. PepsiCo заявляє, що готова сприяти побудові економіки замкнутого циклу для гнучких упаковок по всій Європі і закликає інших інвесторів приєднатися до цього починання. "Переробка гнучкої упаковки має стати нормою для всієї Європи" - стверджує Сільвіу Поповичі, генеральний директор PepsiCo Europe. «Ми з нашими партнерами інвестуємо у створення технологічних можливостей для цього. Тепер нам потрібна відповідна нормативно-правова база, щоб упаковка ніколи не перетворювалася на відходи», - додає він.
Нагадаємо, що 2022 рік і так має стати непростим для здійснення планів компанії. Бо раніше PepsiCo зобов'язалася цього року перевести Pepsi на використання пляшок із вторинного ПЕТ на 11 європейських ринках. І вже зіткнулася з проблемою зростання попиту на вторинний перероблений пластик і підвищенням цін на нього.
Використані матеріали сайту pepsico.com.