Дуже часто як перекec ми купуємо шоколадні батончики, що містять все, що потрібно для швидкого отримання енергії. І дуже часто буває, що, не доївши батончик, ми не знаємо, що з ним робити далі: викинути начебто шкода, покласти в сумку, кишеню, навіть на стіл проблематично через відкриту упаковку. І ми знехотя або доїдаємо, або викидаємо продукт. Погодьтеся, не найкращий вихід.

Рішення спало на думку дизайнерам і розробникам компанії Mondelēz International, які для бренду Cadbury, а саме для їхньої лінійки шоколадних перекусів Cadbury Duos, створили пакувальне рішення під назвою Twist Wrap. Ця упаковка дозволяє споживачеві, перекусивши невеликою порцією, скрутити та запечатати залишок шоколадних ласощів. Вона виготовлена з використанням технології пам'яті, що дозволяє зберігати смак, текстуру та форму шоколаду, навіть при одному скручуванні обгортки.

Крім зручності використання, в Cadbury підкреслюють, що за допомогою нової упаковки вони намагаються пропагандувати здоровіші перекуси серед споживачів, приділяючи особливу увагу контролю порцій.

Cadbury заявляє, що упаковка буде представлена для п'яти ключових напрямків портфоліо Cadbury Duos: Cadbury Wispa, Cadbury Wispa Gold, Cadbury Boost, Cadbury Double Decker і Cadbury Dairy Milk, і планується до масштабного випуску вже до кінця січня 2022 р. Сміємо припустити, що успіх даних упаковок, зручність яких у використанні безсумнівна, надихне компанію на подальші розробки у цій галузі.

Використані матеріали сайту packaginginsights.com.