Не секрет, що широке розповсюдження і використання ПЕТ, які не розлагаються, є на даний момент дуже серйозною екологічною проблемою в усьому світі. Багато компаній намагаються по можливості скоротити використання пластиків в своїй продукції, але, на жаль, це завжди прийнятно. Але розробки не стоять на місці і ймовірно незабаром з'являться біопластики на основі ПЕФ як альтернатива ПЕТ. ПЕФ - це високоякісний повністю переробляємий пластик.

Британська компанія Tesco, що є однією з найбільших мереж роздрібної торгівлі в своїй країні, виступила із заявою про істотне скорочення використання пластику в упаковках різних різдвяних товарів. Багато традиційних товарів з різдвяного асортименту були зроблені без використання звичної одноразової пластикової упаковки.

Компанія Smurfit Kappa, а саме її російський підрозділ, внесла свій істотний внесок у розробку екологічних рішень упаковки. Минулого тижня були представлені нові палети, повністю зроблені з гофрованого картону.

Свято наближається ... І на цей раз воно буде ще більш яскравим. Компанія Wilkins Group, яка є одним з провідних виробників упаковки в Британії, на замовлення Marks & Spencer розробила етикетку для пляшок зі світлодіодним підсвічуванням.

Житомирський картонний комбінат продовжує дивувати своїми розробками з пошуку альтернативних джерел сировини для своєї продукції. Цього разу вони активно підтримали інновацію молодого українського винахідника Валентина Фречка, який запропонував робити папір з опалого листя.

3D реальність як елемент привернення уваги все більше входить в наше життя. Картинки, що оживають через додаток, виходять із граней книг і ігрових карток. Маркетинг зауважив успіх починання і продовжує його розвивати.

Коронавірус продовжує вносити свої корективи в ділове життя всього світу. Багато публічних заходів, що сприяють обміну досвідом, встановленню нових зв'язків і зміцненню старих контактів, скасовуються і переносяться на досить віддалені терміни. Виставки, конференції ... При цьому величезні збитки несуть і власники виставкових центрів, і відвідувачі, і власники експозицій. Для когось це прямі збитки, для когось втрачені можливості і контакти. Але здається, що в умовах пандемії іншої альтернативи, крім перенесення заходів, немає. Або є?