Цього місяця нестандартними рішеннями у виробництві та упаковці своїх товарів продовжують дивувати косметичні компанії. Минулої нашої статті ми писали про перехід компанії P&G на виробництво твердих шампунів по лініях основних брендів. Наступною нас радує французька компанія Pierre Fabre, на замовлення якої було розроблено Eco-pack для пакування зубної пасти.
Нестандартне рішення було запропоновано замовнику компанією Arcade Beauty Retail, яка і розробила цей Eco-pack, що повністю переробляється, з мономатеріалу. Пакети мають кришку, що загвинчується, аналогічну традиційним тубам, і вміщують 100 мл.
Навіщо такі новації? Проблема в тому, що більшість туб для зубної пасти виготовляються із пластику та алюмінію і дуже проблематичні у переробці. Раніше ми вже писали про нововведення компанії Colgate, яка випустила тюбики для зубної пасти, що переробляються, і постаралася проінформувати своїх покупців про це за допомогою сміливого дизайну. Тепер інша компанія згодна взагалі відмовитися від традиційних туб заради екологічнішого рішення.
Використання нового Eco-pack дозволить компанії Pierre Fabre економити щороку до 48% пластику та відмовитися від використання алюмінію. Припускаємо, що такі показники економії у поєднанні з явним екологічним ефектом зацікавлять інші компанії, що виробляють аналогічні продукти в тубах.
Хочемо також відзначити, що форма нового Eco-pack вражаюче нагадує нам Дой-пак. Що дає підстави припустити можливість упаковки в ці пакети на стандартному обладнанні для упаковок Дой-пак. Однак, це питання все ж таки варто уточнити у виробника пакетів.
Використані матеріали сайту packaginginsights.com.