На що може піти компанія для скорочення пластику, що використовується в упаковці? P&G заради цього практично змінює концепцію та філософію всього виробництва шампунів та кондиціонерів, виступаючи глобальним першопрохідцем та інноватором.

Компанія оголосила, що бренди Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences та Aussie тепер пропонуватимуть шампуні та бальзами-кондиціонери у вигляді твердих брусків віддалено схожих зі звичними нам шматочками мила. Кожен такий брусок буде еквівалентний двом 250-мілілітровим флаконам з рідким шампунем або кондиціонером. Він матиме привабливу та зручну форму та бавовняну мотузку для підвішування в душі.

Компанія заявляє, що тверді аналоги шампунів та кондиціонерів ні в чому не поступатимуться своїм рідким попередникам, створюючи багату піну, аромат і залишаючись високоефективним засобом для миття волосся. Кожен брусок буде упакований у картонну коробочку. Це дозволить P&G скоротити використання первинного пластику на 10 000 тонн на рік.

Звичайно, така глобальна зміна у виробництві ґрунтується не тільки на потенційній економії пластику, але й на результатах досліджень споживчого попиту в різних країнах світу, що показали прагнення покупців купувати товари в упаковках, що не містять пластик.

Нагадаємо, що раніше, в 2020 році, компанія P&G для цих же брендів запускала масштабовану систему багаторазових пляшок і пакетів для їх наповнення.

Використані матеріали сайтів pg.co.uk, packagingeurope.com.