Британська компанія Tesco, що є однією з найбільших мереж роздрібної торгівлі в своїй країні, виступила із заявою про істотне скорочення використання пластику в упаковках різних різдвяних товарів. Багато традиційних товарів з різдвяного асортименту були зроблені без використання звичної одноразової пластикової упаковки.

Так, упаковка традиційних хлопавок Tesco в цьому році вперше повністю зроблена з картону без будь-якого використання пластику. Подарунок, який лягає на додаток до крекерів, також зроблений не з пластику.

Більш 300000 різдвяних гірлянд в цьому році будуть продаватися в картонній упаковці, придатній для переробки. Пластик видалений з упаковок різдвяних листівок - тепер групові упаковки листівок будуть у картонних коробках, що переробляються. З упаковок різдвяних пудингів також віддалений шар пластику. В цілому зміни торкнулися більше 20 мільйонів товарів.

Крім цього, Tesco в цьому році припинила використання блесток для прикраси всіх одноразових товарів і упаковок. Тим самим, роблячи обгортковий папір, подарункові пакети, листівки та інше придатними для вторинної переробки і подальшого використання.

Всі ці кроки були ймовірно зроблені, грунтуючись на масштабному дослідженні, проведеному Tesco і які показали, що величезна кількість британців (майже три чверті населення) приділяють велику увагу екологічності упаковки товарів і перевагу у придбанні віддадуть товару в упаковці, що переробляється.

«Нашим абсолютним першочерговим завданням є видалення і скорочення кількості пластику в наших магазинах до мінімуму, а також забезпечення того, щоб все, що ми використовуємо, було перероблено - Різдво не виняток, і ми хочемо внести свій внесок, щоб допомогти клієнтам провести більш екологічні свята »- заявила директор з якості Tesco Сара Бредбері.

Нагадаємо, що раніше Tesco заявило про свою глобальну стратегію щодо зменшення пластика в упаковці, названої 4R (англійською): Видалити пластик там, де це можливо; Зменшити його використання, там, де не можна видалити; Збільшити повторне використання; Утилізувати то, що залишилося.

На думку компанії, ця стратегія дозволить Tesco видалити зі свого бізнесу всі зайві, що не підлягають переробці, матеріали.

Використано матеріали сайту tescoplc.com.