Хочемо ми цього чи ні, але штучний інтелект дедалі більше входить у різні сфери нашого життя. Хтось досі ставиться до нього як до прикольної іграшки, хтось панічно боїться його наступу, а хтось використовує його можливості для вдосконалення робочих процесів та маркетингових компаній.
Нещодавно ми розповідали про програмну розробку на базі ШІ, яка може значно полегшити складання цифрових паспортів товарів (вимогу, встановлену в ЄС). А зараз хочемо розповісти про маркетингову компанію відомого бренду Diageo Johnnie Walker.
Вже в серпні у своїй будівлі Johnnie Walker Princes Street в Единбурзі компанія запускає безпрецедентну акцію разом із відомим шотландським художником Скоттом Нейсмітом. Суть полягає в тому, що будь-хто, хто прийде на екскурсію в цю будівлю компанії, може створити свою унікальну етикетку для віскі Blue Label, яка відразу буде роздрукована і наклеєна на пляшку. Після цього пляшка надходить у магазин, де її можна купити. Дизайн етикетки створює штучний інтелект на основі короткого опитування відвідувача та підказок, які той може вказати. Стиль створюваних етикеток ґрунтується на стилі картин Нейсміту. Таким чином, кожен відвідувач може стати власником абсолютно унікальної, персоналізованої пляшки Blue Label. Послуга безкоштовна, але діє лише у серпні та лише у вказаному единбурзькому магазині.
В основі цього заходу лежить випробування інновації Diageo під назвою Project Halo. Технологія, заснована на генеративному штучному інтелекті, дозволяє споживачам створювати індивідуальні дизайни продуктів Diageo, які б відповідали їх захопленням різними фановими всесвітами і світами.
Використані матеріали сайтів diageo.com, packaginginsights.com.