Наскільки важлива зовнішня привабливість і дизайн упаковки для продажу товару? Здається, що кожен виробник розуміє, що дизайн упаковки має досить велике значення для залучення уваги покупця. Однак, найчастіше, цей фактор здається істотно важливим тільки для нових товарів і потім багато виробників про нього забувають. Як показав, проведений нещодавно експеримент - даремно.
Британський Музей дизайну спільно з відомим виробником джина Bombay Sapphire провели минулого тижня можна сказати унікальний експеримент. В рамках інтерактивної виставки був знову відкритий музейний магазин High Street Shop, який оформили як супермаркет з деякими продуктами харчування (овочі, фрукти, хліб, паста і т.д.) і товарами побутової хімії. Слід зазначити, що упаковки всіх товарів, що продаються в цьому міні-супермаркеті, і навіть пакети для фруктів і хліба були оформлені різними молодими художниками і відрізнялися від стандартно-звичних яскравими фарбами і незвичайними сюжетами. По суті кожен товар став невеликим витвором мистецтва. Ціни ж були встановлені на рівні звичайного супермаркету.
Всі товари були доступні для придбання як в приміщенні магазину, так і онлайн. І результати експерименту здається перевершили всі очікування організаторів. Всі товари були розкуплені протягом трьох днів! Після такого успіху Музей дизайну збирається зробити подібну інсталяцію постійною. І сподівається, що вона дозволить кожній людині розвинути свій творчий потенціал. А виробникам показати, що упаковка теж може бути витвором мистецтва. І це не зайві витрати, а можливість привернути увагу покупця.
Використано матеріали сайтів packaginginsights.com, designmuseumshop.com.