Північно-американська компанія Phillips Distilling Company випустила недавно два горілчаних бренда з унікальним, інноваційним дизайном упаковки. В обох випадках невиразна на перший погляд етикетка при певних умовах розквітає яскравими фарбами.

Першим таким брендом компанії стала UV Vodka, упаковка якої зроблена фотохромною. При попаданні на неї сонячного світла, а точніше його ультрафіолетового випромінювання, на етикетках проявляються яскраві насичені кольорові лінії і букви. Коли пляшку прибирають зі світла, кольори зникають, залишаючи тільки чорний логотип UV. Відповідно до досліджень компанії, такий незвичайний фотохромний дизайн є стимулом для покупки для приблизно 64% споживачів.

Другий бренд компанії володіє кардинально протилежним і в той же час схожим дизайном. Горілку Cubist забезпечили етикеткою, колірна гамма якої проявляється при низьких температурах. Тут компанія виходила з переваг споживачів, більшість яких більше люблять сильно охолоджену горілку і навіть часто зберігають її в морозильних камерах, щоб вона завжди була оптимально холодної. Горілка Cubist створена спеціально для такого зберігання. Коли горілка досягає температури нуль градусів Цельсія і нижче, спеціальна термохромна етикетка синіє і тим самим сигналізує споживачу, що напій став досить холодним.

Використано матеріали сайту businessinsider.com.