Нещодавно ми вже писали про те, що компанія Unilever створила з іншими великими компаніями і з компанією-розробником паперової пляшки Pulpex консорціум і активно підтримує цю інновацію. І ось, днями Unilever оголосила про створення прототипу першої в світі пляшки для рідкого прального порошку на паперовій основі.

Цей прототип розробляється для бренду ОМО, відомого у нас як Persil, і буде представлений на початку 2022 року в Бразилії. Потім компанією планується його поширення в Європі. Крім Persil розробляється також паперова пляшечка для одного із засобів догляду за волоссям. Бренд поки не розголошується. І судячи з усього це тільки перші кроки компанії по переходу на абсолютно новий тип упаковки.

Схоже компанії Pulpex вдалося створити матеріал на паперовій основі, який може утримувати такі хімічно-активні продукти, як пральний порошок, шампунь, кондиціонер. Згадуючи про інших партнерів Pulpex щодо консорціуму, думаємо, незабаром нас чекає подібний прототип для мастильних матеріалів і газованих напоїв.

Використано матеріали сайту packagingeurope.com.